Aviseringar
Rensa alla

Dilemma


Ämnesstartare

Träna idag + imorrn och fördriva resten av helgen med GTA eller dra ut och festa sönder? Visserligen kan det va bra att spara sig till nästa helg då lönen dessutom rullat in, men jag var ju inte ute förra helgen och det gäller ju att hålla sig synlig när man faktiskt ligger så pass bra till i gamet som jag gör.


   
Citera
Ämnesstartare

Knegaren: Softa sönder

Män softar. Fjortisar festar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ladda inför nästa helg å lira GTA 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Softa sönder

Du kan festa någon anna helg! Glad

patrick bateman: Män softar. Fjortisar festar.

Män kan inte festa och fjortisar kan inte softa, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna och spela låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Män kan inte festa och fjortisar kan inte softa, eller?

Klart en man kan festa och en fjortis kan softa men en man som festar förlorar sin status som en man och om en fjortis softar så är det en softande fjortis.

Eller jag vet inte. Du överanalyserade mitt löjliga inlägg. 


   
SvaraCitera
Paseo

tihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Klart en man kan festa och en fjortis kan softa men en man som festar förlorar sin status som en man och om en fjortis softar så är det en softande fjortis.

Eller jag vet inte. Du överanalyserade mitt löjliga inlägg. 

Kanske. Bara nyfiken eftersom du kommenterade i en annan tråd att den verkade full med fördomar så skriver du det inlägget här. heh.
Tycker i alla fall inte man förlorar någon slags status om man festar, sen beror det ju på hur man går till väga kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Softa sönder

Din anledning att festa är fjantig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Kanske. Bara nyfiken eftersom du kommenterade i en annan tråd att den verkade full med fördomar så skriver du det inlägget här. heh.
Tycker i alla fall inte man förlorar någon slags status om man festar, sen beror det ju på hur man går till väga kanske.

Det är annorlunda. Var mycket fördomar ifrån cuzican där tyckte jag som lät seriösare än det jag skrev här. Nej det håller jag med om. Sen tror jag att den riktiga anledningen bakom mitt inlägg var att det stod "festa sönder." Då tänkte jag "fjortis." Det finns ju en ny tråd här också kom jag att tänka på där jag också skrev fjortis. Typ den bilden hade jag för den här tråden. Folk som håller på så tycker jag rent ut sagt är löjliga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Softa sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: men en man som festar förlorar sin status som en man

Förstår inte? Blir han kastrerad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde kön var ett organ, inte en status.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Din anledning att festa är fjantig.

Vad har det med saken att göra? Så länge jag blir motiverad att...det är väl inte ditt problem?

patrick bateman:

Män softar. Fjortisar festar. 

Utveckla

Hjärtlös:
Träna och spela låter bra

Mm har tränat nu så ska iallafall inte dricka, men festa nykter går ju ändå, gjort det flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Mm har tränat nu så ska iallafall inte dricka, men festa nykter går ju ändå, gjort det flera gånger.

Ja, absolut. Om du vill vara social så var det!


   
SvaraCitera