Aviseringar
Rensa alla

Dilemma


reben

asså d e nt bra för kroppen o psyket att dricka hört de fr nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, absolut. Om du vill vara social så var det!

Gane:ade lite för hårt igår, var inte så bra. Man är ju inte 20 längre...

reben:
asså d e nt bra för kroppen o psyket att dricka hört de fr nån

Är det sant? Vart har du hört det?


   
SvaraCitera
reben

Knegaren:

Är det sant? Vart har du hört det?

d vet du gubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Vad har det med saken att göra? Så länge jag blir motiverad att...det är väl inte ditt problem?

Du frågade och jag svarade det som verkade bäst för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det några umare som vill festa med mig å Knegaren nästa lördag? Party


   
SvaraCitera
mynona

Fingerprints: Förstår inte? Blir han kastrerad?

Det kanske handlar om en gammal vanlig inställning om en mans skyldighet att alltid visa sig blaserad och oimponerad. Ungefär som en fotomodell som alltid bör ge intryck av att hn är van vid bättre och därför inte blir imponerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Softa sönder

Gta äger ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Utveckla

Att "festa sönder" är sånt som  IQ-befriade fjortisar utan liv gör. Män gör inte sådant. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Att "festa sönder" är sånt som  IQ-befriade fjortisar utan liv gör. Män gör inte sådant. 

Vad gör män då? Jag vet att alkohol gör en feminin men det är ganska omanligt att ta avstånd om man inte måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Vad gör män då? Jag vet att alkohol gör en feminin men det är ganska omanligt att ta avstånd om man inte måste.

Asså jag var ju oseriös i början. Drick om du vill dricka. Det jag gick igång på var ditt "festa sönder." Det lät så himla fjortisaktigt. Gör nåt vettigt istället, vad vet jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Asså jag var ju oseriös i början. Drick om du vill dricka. Det jag gick igång på var ditt "festa sönder." Det lät så himla fjortisaktigt. Gör nåt vettigt istället, vad vet jag.

Jag gör vettiga saker jämt och ständigt, festa sönder är ett sätt att släppa allt och bara vara. Det här blir ju bara svårare och svårare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Jag gör vettiga saker jämt och ständigt, festa sönder är ett sätt att släppa allt och bara vara. Det här blir ju bara svårare och svårare.

Fjortisgrejer. Du får förlåta mig om jag är taskig men jag är så anti det där så det inte finns. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Fjortisgrejer. Du får förlåta mig om jag är taskig men jag är så anti det där så det inte finns.

Jaha det är din åsikt då. Du ska inte påstå att det ÄR så då vilken jävla nörd som helst kan göra det! Det är 2013 nu, nördarna kan tatuera sig på halsen och ändå se nördiga ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Jaha det är din åsikt då. Du ska inte påstå att det ÄR så då vilken jävla nörd som helst kan göra det! Det är 2013 nu, nördarna kan tatuera sig på halsen och ändå se nördiga ut.

Det är så enligt mig. I dina ögon är det min åsikt men i mina är det den enda sanningen då jag inte vill öppna mina ögon om detta. Ser inte det relevanta med nördarna och 2013. 


   
SvaraCitera

mrman:
Är det några umare som vill festa med mig å Knegaren nästa lördag? Party

Ja, vill se vad för typer av filurer ni verkligen är!


   
SvaraCitera