Hej allihopa! Jag står inför ett ganska stort problem, och det skulle betyda guld om ni kunde ge era synpunkter på det hela. Jag har stått min tre år äldre bror nära ända sen jag var liten och vi var praktiskt taget som en. Och jag älskar honom otroligt mycket. Han är snäll, smart, rolig, beskyddande. Helt enkelt min hjälte. Det är bara ett litet problem med han. Han är för beskyddande. Och jag förstår han, när jag var yngre umgicks jag med helt fel personer och mådde så dåligt att jag försökte ta mitt liv. Han har hjälp mig så otroligt mycket att komma på rätt bana igen. Men det är nu själva problemet börjar. För några månader sen inledde jag ett förhållande med hans bästa vän. Och han är väldigt noga med att jag INTE ska dejta någon av hans vänner. Varför har jag ingen aning, han är tyst som muren om det. Iallafall, hans bästa vän kan vi kalla O. Jag har växt upp med O och vi var mer eller mindre bästa vänner. Fast nu har det utvecklats med kärlek, och vi försökte smyga med det för att se om det utvecklades till ett riktigt förhållande innan vi gav min bror en sån bomb. Ett dumt val, men jag kan inte göra det ogjort. O får mig att känna mig vacker och värdefull och trots att jag är ung älskar jag honom av hela mitt hjärta. Iallafall. För någon vecka sen var vi ensamma hemma och hade satt på en film, fast vi fokuserade mer på varandra än filmen. För att göra en lång histora kort. När vi ligger halvnakna och hånglar, kommer min bror in i rummet. Vi hade ett hemskt bråk och vi har aldrig någonsin grälat så. Det slutade med att min bror smällde till O och min bror har inte sagt ett ljud till varken mig eller O efter det. Jag mår så jävla dåligt. Jag vill verkligen inte förlora någon av dem. Jag behöver dem båda. Jag älskar dem så. Vad ska jag göra?