Aviseringar
Rensa alla

din drömtjej/kille


Ämnesstartare

Tja! Fick en skoluppgift om att gå runt och fråga 15 personer ute på stan Hur deras drömtjej/drömkille ska vara, jag glömde uppgiften helt och nu har jag till på onsdag  på mig att ställa dom frågorna men jag är sjuk o pallar inte gå ut därför tänker jag ställa den frågan här och så väljer jag ut dom 15 första som svarar med dom, tänker dock inte skriva ner era namn som svarar då utan det kommer lixom stå tjej eller kille och er ålder så ni får säga hur gamla ni är ni som svarar. 
 Beskriv er drömtjej/drömkilleHur ska hon/han se ut?Hur ska hon/han va? Vad föredrar hon/han sex i grupp elr utan någon ser på?Ska hon/han vara äldre elr yngre? snäll elr tuff ?
Ja det är dom frågorna jag kommer på just nu men beskriv så mkt ni vill! Man behöver inte utgå från dom frågorna 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Aa redovisning där man presenterar om folk gillar sex i grupp eller ej. ..

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fräsch/snygg och schysst  gamergirl som inte vill ha sex, ojustia drömtjej var det, hon ska vara miljardär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Aa redovisning där man presenterar om folk gillar sex i grupp eller ej. ..

Blink

Haha nej redovisning om hur ens kille/tjej ska se ut o vara men alla får ju svara på eget sätt skrev ju bara ner de första frågorna ja kom på men som jag sa man behöver inte utgå från dom frågorna 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E 19

Killen ska va snäll och osvinig. Sympatisk oh respektfull  

Vill helst inte ha sex i grupp

Vsg


   
SvaraCitera
reben

omyndig orakad ok .slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är av kvinnokön.

Omtänksam, gilla djur, rolig, snäll, empatisk, snygg, stöttande, fungerande, kunna munhuggas lite, lojal.. åh ah sådana där grejer "alla" tycker om.
Vill inte ha sex i grupp i nuläget så han får nog inte ha för stora sådana önskningar. Ser helst att han är i samma ålder eller lite äldre. Fast jag är hemskt kräsen och flyr väldigt fort så det måste ju vara en väldans speciell människa detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intelligent och opryd med attityd, en tvättäkta "bitch".

Jag är själv en tjugotvåårig hane.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Är av kvinnokön.

Omtänksam, gilla djur, rolig, snäll, empatisk, snygg, stöttande, fungerande, kunna munhuggas lite, lojal.. åh ah sådana där grejer "alla" tycker om.
Vill inte ha sex i grupp i nuläget så han får nog inte ha för stora sådana önskningar. Ser helst att han är i samma ålder eller lite äldre. Fast jag är hemskt kräsen och flyr väldigt fort så det måste ju vara en väldans speciell människa detta.

Ahapp okej tack! 🙂 o hur gammal e du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
E 19

Killen ska va snäll och osvinig. Sympatisk oh respektfull  

Vill helst inte ha sex i grupp

Vsg

Tackar! :)<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Intelligent och opryd med attityd, en tvättäkta "bitch".

Jag är själv en tjugotvåårig hane.

Jaha ok tack för svaret! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: attityd, en tvättäkta "bitch".

En självsäker tjej som står på sig alltså? Bitch är ju något man gärna kalla sådana.

NicoleF:

Ahapp okej tack! 🙂 o hur gammal e du?

jättegammal buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ska va en hona som tycker om mig för den jag är. Men en sådan existerar nog inte.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: En självsäker tjej som står på sig alltså? Bitch är ju något man gärna kalla sådana.

Korrekt.


   
SvaraCitera