Aviseringar
Rensa alla

din drömtjej/kille


Kudhos

NicoleF
 Beskriv er drömtjej/drömkilleHur ska hon/han se ut?Hur ska hon/han va? Vad föredrar hon/han sex i grupp elr utan någon ser på?Ska hon/han vara äldre elr yngre? snäll elr tuff ?
Ja det är dom frågorna jag kommer på just nu men beskriv så mkt ni vill! Man behöver inte utgå från dom frågorna 🙂

Man, 21.
Utseende går inte riktigt att förklara, men på senaste tiden är det mer åt den sportiga typen (pga. eget ökat intresse i träning). Personligheten är vad jag fokuserar på. Jordnära indie som har ambitioner typ för att vara så kortfattad som möjligt.
Öh. Helst sex utanför grupp. Ålder spelar noll roll. Snäll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Korrekt.

Vad hade du skrivit om du sökt efter en man? Kritiserar dig inte utan ba undrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Vad hade du skrivit om du sökt efter en man? Kritiserar dig inte utan ba undrar.

Ungefär samma sak, eventuellt skrivit "manbitch" istället. Ska tillägga att dels har jag många gånger framfört den poäng du gör, ofta när någon ber mig förklara vad jag avser med "bitch", men dels attraheras jag också av dryghet som gränsar till elakhet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Jordnära indie 

Wtf är detta?? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Tamburinmannen:

Wtf är detta?? 

Jordnära indie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF: Beskriv er drömtjej/drömkilleHur ska hon/han se ut?Hur ska hon/han va? Vad föredrar hon/han sex i grupp elr utan någon ser på?Ska hon/han vara äldre elr yngre? snäll elr tuff ?

Hon ska ha långt hår. Kan vara någonting mellan spinkig och småtjock. Lika lång som mig, eller något kortare. Och så ska hon gärna se bra ut också. Det är ju ett plus.Tycka om mig som jag är, inte försöka att ändra på mig. Hon ska vara snäll. Trevlig. Rolig. Gärna sprallig. Ska vi ha sex, så ska det vara utan att någon ser på.Högst 5 år yngre, eller 2 år äldre. Gärna en blandning av snäll och tuff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sköta hushållet, laga god mat, lyda killen i alla lägen, skita i andra killar när hon är med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är av manligt kön, 22

En äldre kvinna, mellan 23 och 35. Vältränad, långhårig brunett, ögonfärg har ingen betydelse. Hon skall ha ett brinnande intresse för skidåkning och/eller snowboardåkning. Hon skall vara helt drogfri med undantag för alkohol och cigg vid festliga tillfällen. En kvinna som älskar naturen och alla dess årstider, en som gärna går på längre dags/kvälls-promenader och inte bangar för vädret. Friluftskvinnan number one, en som vill uppleva alla delar i världen, med eventuellt undantag för de krigsdrabbade områdena. 

Hon skall vara snäll, omtänksam, ödmjuk.. Ansvarsfull, *insert ord here* (det där när man måste ha rent överallt, städer ofta och så) Men samtidigt tuff, inneha förmågan att ryta till ordentligt när det behövs.. En redig badass. 

Hon skall vara något pervers av sig, men enbart i sängen, i smyg. Och sexet skall INTE ske i grupp, ingen skall tillåtas se på heller. Rodnar 

Är lite insnöad på det här med äldre kvinnor, så behöver det inte vara, yngre kvinnor är ju också relativt mogna these days, iaf de som har passerat 20. Söt

     


   
SvaraCitera

En uppmaning, båda ska ha intresse i utseendet och någon material att bygga relationen på. Ifall man begränsar varandras tid tillsammans så kan det hjälpa litte. Jag föredrar den tjejen med en känslig och litte lekfull personalitet, jag missade troligen en massa andra saker men de är förhoppnings visst no-brainers. Och en sak till; skulle gärna föredra en med öppet-sinne och som kan lyda logiska "order" skulle jag säga.


   
SvaraCitera
GraGo

.......:
sköta hushållet, laga god mat, lyda killen i alla lägen, skita i andra killar när hon är med mig

HAHA!
Är detta ett trollkonto, din profilbild gör allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:

HAHA!
Är detta ett trollkonto, din profilbild gör allt.

Det är en tjej. Hon trollar hela tiden. Skit jobbig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Jordnära indie.

är det typ en generell egenskap eller en personlighetstyp som sådan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPJ_WM96: lyda logiska "order" skulle jag säga.

vadå order?


   
SvaraCitera
Kudhos

Tamburinmannen:

är det typ en generell egenskap eller en personlighetstyp som sådan?

personlighetstyp


   
SvaraCitera
Draug

liknande intressen och värderingar om livet. Energierna måste stämma överens.


   
SvaraCitera