Aviseringar
Rensa alla

din drömtjej/kille


Gillar öl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ag e en 14 årig kille

J

Min tjej ska vara snäll omtänkdam ansvarsfull vilja ha barn senare i livet. Snygg söt  ska vara min bästis. Ska va ungefär som mig eller ett år yngre eller äldre


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag är hona och min drömhane är äldre än mig, max 30 år, skägg, från normal till vältränad går bra, gärna lång, musikalisk, ha ett jobb eller utbilda sig/ha en plan, ska vara mogen men tillsammans med mig kunna vara barnslig, tycka om djur och barn, inte dricka på ett omoget vis, ej rökare, kunna föra sig socialt, vara framåt, driven, ha HUMOR, vara aktiv och inte rädd för friluftsliv, vara intellektuell, intresserad av andra människor, våga uttrycka sina åsikter, omtänksam, ordningsam, tycka om att laga mat, få mig att skratta, skratta åt och med mig.

Vi ska vara bästa vänner och ha roligt tillsammans med andra (ej sex) men roligast ska vi ha när det bara är vi två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett stort plus om denne uppskattar sömn, havet, god mat och ~mys~. och ja..kan vägleda en lite typ. är rätt vilsen av mig i mina tankegångar. kan bidra till nya perspektiv. hmm va finns mer...jo träning och resor!! och självklart vara en omtänksam motherfucker 

ja men sen vet man aldrig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utseendet...ja på gäris gillar jag höfter lår och markerad midja. bröst. längd med, helst längre än mig. ehhh..fina läppar o ögon o jag gillar såna me glasögon med 

på män attraheras jag också av längden, asså hela kroppen då hehe, armmuskler med!! bröst och mage skiter jag i men jag älskar muskulösa armar och ryggar. käkpartiet och ögonen. och skägg men det beror på killen i övrigt, juste han får gärna vara orakad asså inte bara shönsorganet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En någorlunda vältränad brud. Får gärna vara rolig, smart, avslappnad, ha självdistans, samt gilla glo fotboll och film.

Ansikte
Kropp http://postimg.org/image/6qxw2fjhl/

hehe


   
SvaraCitera

isola:

vadå order?

sigh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min drömpartner är en partner jag är bästa vän med, och att vi är kära i varandra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd

Kropp http://postimg.org/image/6qxw2fjhl/

hehe

shet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha en snygg vältränad kille som kan försvara mig..Rodnar


   
SvaraCitera

Egentligen spelar könet inte så stor roll. Det ska vara en person som förstår mig, delar mina intressen och inte är rädd för att umgås med mig för att jag är handikappad. 


   
SvaraCitera