Aviseringar
Rensa alla

Din favorit julkalender?


Ämnesstartare

Mumindalen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kitten:

Var typ 3 år när den gick på tv

Tänk så liten man var när den gick, jag var bara 6 år och livrädd för Greven [ops]


   
SvaraCitera

Trolltider har jag sett så många gånger så jag snart kan den utantill. Den är übermysig!

Greveholm var ju lätt bäst. Kommer ihåg att jag gillade Pelle Svanslös också, skoj med gubbar som klär ut sig till katter. [cute]


   
SvaraCitera

Sunes jul.

Gillar hur dom svär en massa, Sune pekar till och med finger [chocked], Sune ritar också av sin rektor iklädd endast en stjärngossehatt på sin enorma penis, ja en klassiker helt enkelt. Ja, och sen har den ju Rudolf och Håkan. [cheers]

Kollade nyligen igenom mysteriet på greveholm och ja, den var väl inte så bra som jag mindes den, nu när man var äldre så tänkte jag bara på hur jag vill sätta på storasystern.


   
SvaraCitera

Mysteriet på greveholm[love]

Annars gillar jag Pelle Svanslös[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysteriet på Greveholm.

Den ända jag minns, vilket innebär att det är den ända värd att minnas.


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Kollade nyligen igenom mysteriet på greveholm och ja, den var väl inte så bra som jag mindes den, nu när man var äldre så tänkte jag bara på hur jag vill sätta på storasystern.

Hahaha! Jag var i stort sett den enda i min klass som inte blev rädd för greven, han hade stora fula kanintänder och såg ut som Achmed the dead terrorist, mycket att bli rädd för liksom. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mysteriet på greveholm


   
SvaraCitera
Kitten

niljon:

Tänk så liten man var när den gick, jag var bara 6 år och livrädd för Greven [ops]

Haha, jag med! Hade cd-spelet också, det var så kul att jag inte kunde låta bli att spela det, även fast jag sprang och gömde mig så fort Greven kom. [cute]


   
SvaraCitera

niljon:

Mysteriet på Greveholm

eller pelle svanslös ;d


   
SvaraCitera

va är de i år?


   
SvaraCitera

Sunes Jul är ju fan rolig än idag!


   
SvaraCitera

Nämen titta. Jul i kapernaum, (Speciellt duschtidsmaskinen i den andra halvan, bio rio, magister munter) trolltider och greveholm. Sunes jul är fin också.


   
SvaraCitera

Fru Dito! Tidsmaskinskvinnan.


   
SvaraCitera

mysteriet på greveholm fosho


   
SvaraCitera