Aviseringar
Rensa alla

Din flickvän tar självmord.. Reaktion? Lust?


Ämnesstartare

alla ej hjälpande kommentarer kommer raderas och belönas med varningspoäng. denna tråd ska vara stöttande, ej få TS eller någon annan att må sämre.


   
SvaraCitera

Det är fruktansvärt, jag vet av egen erfarenhet. Men gråt och prata om det. Det är ok att vara arg på henne med. Skriv ett brev till henne hur du känner nu och elda sedan upp det. Det viktiga är att få ut allt du känner på något vis.

Finns här om du behöver prata <3


   
SvaraCitera

internet:

du kan ju döda greger_efg och hejpej123 istället för dig själv, är mitt förslag. kompensera en förlust för världen (din flickvän) genom att göra den en tjänst kanske kanske kan bringa lite mening i alla fall.

[love]

till ts, att ta självmord gör inte saker och ting bättre, som underlig sa så leder det bara till att du utsätter dina anhöriga för samma smärta.

det kommer att gå över, även om du inte tror det nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du kan ju döda greger_efg och hejpej123 istället för dig själv, är mitt förslag. kompensera en förlust för världen (din flickvän) genom att göra den en tjänst kanske kanske kan bringa lite mening i alla fall.

[y]

prata med någon. det måste du.


   
SvaraCitera

isola:

PRATA PRATA PRATA
Och krossa lite porslin

CarzyyyyyyYYyyy. Jag skulle ta mig en sup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

CarzyyyyyyYYyyy. Jag skulle ta mig en sup.

Det är det sämsta man kan göra. Då skjuter man bara upp allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle grina ihjäl sen skulle jag acceptera det faktum att hon gjorde det som hon kände var bäst för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

denna tråd ska vara stöttande, ej få TS eller någon annan att må sämre.

Go mod [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hände mig.
Föll så långt ner man kunde men reste mig och kom ur det till slut. Håll hårt i minnena och kom ihåg allt du lärde dig av den underbara tjejen och lev vidare, life goes on, kan inte stoppa ditt liv för att någon annan stoppat sitt.

Sörj, kom ihåg och gå vidare.


   
SvaraCitera