Aviseringar
Rensa alla

Din Framtid


Ämnesstartare

Hur ser den ut :D.

Jaja jag vet att det här är fel tråd men ja vettefan vart jag ska posta denna så Admins får gärna flytta till vad dom tycker är rätt.(Tänkte typ i Relationer och så, när man ska gifta sig etc, äh vet inte vart den ska)

Skaffa barn tidigt? satsa på karriären? Resa?

Själv tänker jag inte ha nån fru eller barn innan jag är minst 30. Ska fan njuta av mina finaste år :P.


   
Citera
Ämnesstartare

Västberga, Fritzl, Anna Anka osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytta till Japan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska ha en fru, inga barn. Men en hund. Och så ska jag och frun bo på flera ställen, inte samtidigt. Och sen ska vi vara ganska coola, se ner på vanligt folk lixom. Vi ska nästan vara lite hånfulla mot andra. Vi ska vara ett team, så att säga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ dö

tyna bort, eller om jag lyckas i livet så dör jag plötsligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensam hela livet ok??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska bli rik, glad o snygg [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ jobba lr plugga, flytta, skaffa barn om typ 10 år lr aldrig, sen jobba med nåt coolt sen dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska plugga nu i 3 år framåt, sedan så har jag ingen plan alls [crazy]
Gillar det så [y]


   
SvaraCitera

[X] Plugga vidare
[X] Skaffa jobb
[X] Skaffa radhus
[X] Skaffa katt(er)
[X] Resa till mer än totalt 10 länder
[ ] Skaffa bilkörkort
[ ] Skaffa MC-körkort
[ ] Ta dykcertifikat
[ ] Resa till mer än totalt 20 länder
[ ] Byta jobb (karriär)
[ ] Förlova mig och/eller gifta mig
[ ] Skaffa barn/familj

Typ den ordningen blir/blev det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter gymnasiet ska jag resa och sådana saker, det är ju 18-20 som man ser som bäst ut. Sedan ska jag plugga (vad det blir, har jag ingen aning om). Jag ska sedan skaffa jobb, gifta mig och så småningom skaffa barn. Jag vet inte riktigt vart jag vill bo, men jag ska ha hus lite här och där med de pengar jag förhoppningsvis kommer att ha.


   
SvaraCitera

Ta studenten först och främst , sen antagligen resa lite , om pengarna finns där , sen börja jobba , sen flytta hem i från , sen bli sambo med den lycklige , antagligen barn sen blir det säkert gifte mål , sen pansioner och dö antagligen.


   
SvaraCitera

Blir väl att försöka leva livet tills man är 25 och sedan efter den åldern börja tänka på att bilda familj, osäker om det blir giftemål även om det är ett plus.


   
SvaraCitera

Skall ta livet som de kommer, göra vad jag känner för , för stunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömmer om att resa runt och se världen, drömjobbet är äventyrare men det känns ganska avlägset. Jag har drömmar men inget driv, inga ambitioner.

Barn? Efter 35 ... om ens.


   
SvaraCitera