Aviseringar
Rensa alla

Din handstil just nu-tråden


Kan posta lite genuina anteckningar också som ett mer rättvist exempel, en osminkad kvarleva av mina studier helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalla mig reaktionär, men uppskattar om det är på papper med kulspetspenna. Det enda rätta.


   
SvaraCitera

Sorglig kvarleva:
PA220112.JPG


   
SvaraCitera

Fick skrivkramp efter ungefär 5 sekunder och orkade inte hålla stilen uppe, sjukt ovant att behöva skriva genom att faktiskt skriva:
hand.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Sorglig kvarleva:

man verkligen se hur krampen i handen och snussuget är på kommande i slutet av textenMycket glad


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

man verkligen se hur krampen i handen och snussuget är på kommande i slutet av textenMycket glad

Haha o ja man åker upp i hissen till carolina redivivas mikrofilmsrum som en hel man och går några timmar senare ut nedbruten, tömd på snus och med krämpor såväl fysiskt som psykiskt.

Men ö taggad för imorgon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Men ö taggad för imorgon?

Ja för fan, men frågan är om man får förpassa hockeymatchen. En sitter på en hyfsat sträng budget på rulltobak och ankommande hemvändarresa.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ja för fan, men frågan är om man får förpassa hockeymatchen. En sitter på en hyfsat sträng budget på rulltobak och ankommande hemvändarresa.

Ja det kan vi faktiskt göra, funkar nog bättre för mig då också


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

så jävla risigt.jpg

vacker är det ju inte.


   
SvaraCitera

NEMI: vacker är det ju inte.

Jag fann den den tvärtom ganska rejält estetiskt tilltalande, om än inte särskilt ändamålsenlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja det kan vi faktiskt göra, funkar nog bättre för mig då också

fridens, då blir det rödvins-konvent fullt ut


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

fridens, då blir det rödvins-konvent fullt ut

Det låter sjukt fint


   
SvaraCitera
Kudhos

tycker jag har ful skrivstil. 
58v35ZP.jpg


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Nachac:

Jag fann den den tvärtom ganska rejält estetiskt tilltalande, om än inte särskilt ändamålsenlig.

nä så är det, men den är läsbar och det är betydligt mer än för några år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: tycker jag har ful skrivstil.

Gillar ditt stora t. Det ska vara lite krusiduller!


   
SvaraCitera