Aviseringar
Rensa alla

Din historia...


Är jääävligt stenad f.ö.


   
SvaraCitera

Min debut var i slutet av 9an, hade varit och festat med massa äldre folk (20 åringar) och till slut hamna vi på scandic hotell sviten. Väl där inne så började dom rulla upp fina spliffar och dom langa upp några linor också men dem intresserade mig inte. Jag hade innan blivit tillfrågad några gånger men kände mig osäker men nu var det perfekt. Så jag, "peter" och "emelie" tände upp en och börjde passa den "to the left". Efter första spliffen som då var en cocktail kände jag inte så mycket, men efter den andra spliffen kicka det riktigt jävla bra måste jag säga. Först var det en skrämmande känsla men efter några minuter så kände jag mig riktigt bekväm och lätt i kroppen. När jag sitter där i soffan helt tyst för mig själv börja jag tänka på vad som skulle hända resten av kvällen. Helt tyst satt jag där och drömmde mig bort i tankarna från att vi skulle vinna på lotto till att vi skulle ut i krig men jag fastnade på en viss grej. Jag tänkte på hur livet skulle se ut om vi var bönder i Norrland, jag vet inte varför jag minns det så väl för det var inte nått speciellt men just det tänkte jag på så jävla mycket. Mitt i mitt drömmade och tanken sprang omkring i huvedet på mig så säger Emelie - Vad sägs om det ?. Och jag blev helst tyst, fatta inte ett skit av vad hon snacka om och bryter ur mig - Vad tycker jag om vadå ?. Två sekunder senare ligger Peter helt vriden på sig av skratt, tre sekunder efter det börjar jag också skratta åt honom, sen börjar Emelie skratta sen skrattar vi bara jag vet inte hur länge. Sen minns jag ingeting mer än att jag vakna upp i soffan. 😛


   
SvaraCitera

Jag skulle gärna skriva en fin, lång, löpande text, men jag orkar inte riktigt såhär på kvällskvisten. Så istället så svarar jag helt enkelt på dina frågor.

Hur var det för dig?
Om jag inte missminner mig så var min absolut första drogupplevelse (as in narkotika) på Lepheton (efedrin + etylmorfin). Det var i korta drag fruktansvärt. Jag raketspydde, mådde fruktansvärt och ja... Dog helt enkelt.

Hur gick det till när du för första gången berusade dig med något olagligt?
Det var inte så ruskigt genomtänkt. Jag och Libertad hade inhandlat några lappar LSD som vi hade tänkt testa när tillfälle uppstod. Men under tiden vi väntade på det rätta tillfället så bestämde vi oss för att inmundiga en deciliter hostmedicin var. [zzz]

Vad var det för något?
Lepheton. (Efedrin + Etylmorfin)

Hur upplevde du ruset?
Själva ruset var ganska mysigt med sköna rysningar överallt. Dock var bieffekterna fullkomligt vidriga.

Vart var du någonstans, med vem, vad gjorde ni?
Hemma hos mig, tillsammans med Libertad. Vi gjorde inget speciellt.

Var det fint väder ute?
Det tror jag inte.

Hur många gånger har du knarkat sedan dess?
Många gånger. Dock aldrig med lepheton. [rolleyes]

Hur var ditt bästa rus någonsin?
Troligtvis första gången jag provade LSD - även det tillsammans med Libertad. Ruset i sig är fullkomligt obeskrivligt. Men det som gör det extra speciellt för mig är den kamratskap som bildas mellan de som trippar tillsammans. Hur bögigt det än må låta så är det någonting väldigt speciellt som vi delat, och det är någonting jag aldrig kommer att glömma bort.

Några andra droger som har konsumerats?
Efedrin
Etylmorfin
LSD
Subutex
Cannabis
Eter
Någonting som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter. Börjar i alla fall på M och är tänkt att användas för att pigga upp brukaren.
Jag kanske har glömt bort någonting, men jag tror att det är alla.

Hur är ditt liv idag?
Mitt liv är i stora delar bra. De dåliga sidorna beror i alla fall inte på drogerna.


   
SvaraCitera

hixaren:

Jag tycker mest att man blir slö av det...säker på att det inte var någont annant trevligt litet piller?

blir allt annat än slö av stilnoct.


   
SvaraCitera

Intresset började dyka fram när jag var 11-12år gammal och började med att jag boffade en del bensin samt andra gaser på min skola. Började läsa om droger på internet och skapade ganska snabbt ett intresse av dom psykedeliska drogerna.
Höll på ett par år med att boffa periodvis men la väl ner det vid 15år helt.
Prövade Cannabis vid 14års ålder men han bara röka det 3gnr sen åkte jag dit pga andra orsaker så fick lämna pissprov i 3 månader.
Efter dessa 3 månader började jag successivt att röka Cannabis igen men dröjde inte så himla länge innan jag åter torskade och fick börja pissa igen, även denna gång i 3 månader.
Slutade pissa och började röka igen, morsan kom på mig efter ett tag igen men orkade inte lägga sig i längre, då var jag nog 16-17år, närmare 17år iaf.
Sen höll jag väl på med rökandet titt som tätt och prövade även på många andra roligheter men var duktig nog att tacka nej till E bra många gånger.
I 3an på gymnasiet så lärde jag känna DXM och vi vart genast väldigt bra vänner, vi träffades på kafferep 1-2gånger i veckan tills mina 110st tabs var slut, brukade då äta ungefär 1500mg per gång.
Skolan tog definitivt skada av mit DXMande och även mitt psyke fick nog ett par smällar. Självmordstankar har jag mer eller mindre haft hela livet men dom vart 100gnr värre på DXM, även nu efteråt.
Har väl hunnit pröva på ganska mkt droger men för tillfället försöker jag bli helt ren istället, vill känna på nykterheten ett tag så har börjat lämna urinprov 1 gång i veckan.
Men nu ska jag dra mot jobbet iaf, det har jag änsålänge bara gjort bra ifrån mig på.


   
SvaraCitera

Abstractworld:

.

Om du ursäktar, men fyfan vilket jävla klantliv. [blush]


   
SvaraCitera

Mitt första intag av sackaros skedde när jag var 2-3 år. När jag var en 12-13 år tog jag xantinalkaloid för första gången. I avslutningen på 9an började jag dricka alkohol. När jag var en 17 år så tog jag en alkaloid för första gången. Sen har jag inte tagit något mer.


   
SvaraCitera

GHurt:

en alkaloid

Vilken?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Vilken?

Nikotin [blush]


   
SvaraCitera

GHurt:

Nikotin [blush]

Vad är det?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Vad är det?

"Är en alkaloid som återfinns i potatisväxter, främst i tobaksplantan Nicotiana rustica eller Nicotiana tabacum men också i lägre doser i tomater och potatis. Nikotin finns även tillsammans med kokain i kokabusken."

Saxat från wikipedia.


   
SvaraCitera

GHurt:

Saxat från wikipedia.

Förstår inte. [tard] Är det han/hon schysst?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Förstår inte. [tard] Är det han/hon schysst?

Inte jag heller. [cute]


   
SvaraCitera

GHurt:

Inte jag heller. [cute]

Knäckebröd?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Knäckebröd?

Wasa sandwich.


   
SvaraCitera