Aviseringar
Rensa alla

Din kropp


Ämnesstartare

Vad på din kropp, om något, får dig att känna mest "uhuh" utseendemässigt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Handlederna, om något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är så krasst att man bara får ha tio alternativ. Ta upp det i modforumet som  prio 1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar du ett jakande u-huh, eller ett nekande uh-uh? förvirring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låren. allt fett hamnar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta inte mage var med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va.


   
SvaraCitera
Yaren

Vadå uh-uh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte rösta på låren men råkade trycka på könsorgan. Har fuckat upp den nu. Förlåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillar mina höfter, och mage och rumpa.. Ja, typ det området. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Tänkte rösta på låren

Du får naturligtvis noja över vad du vill, men har inte du väldigt vältränade lår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det är det som är lite halvt problemet. Får väldigt många kommentarer om dom, oftast negativa. Jag älskar mina lår mer än allt. Jag och Knegaren tar samma vikt i benpressen t.e.x!  Men jag hatar hur mycket fel uppmärksamhet dom får. 

Nachac:

Du får naturligtvis noja över vad du vill, men har inte du väldigt vältränade lår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Låren

Har fått gropar baksidan av låren som kan göra mig förtvivlad ibland. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Jo, det är det som är lite halvt problemet. Får väldigt många kommentarer om dom, oftast negativa. Jag älskar mina lår mer än allt. Jag och Knegaren tar samma vikt i benpressen t.e.x!  Men jag hatar hur mycket fel uppmärksamhet dom får.

Synd. Folk har generellt så otroligt dålig smak vad gäller kvinnokroppar i min mening. Man får lite intrycket att ju hjälplösare desto bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker ändå bygga min kropp. Så jag kan klå jävlarna som dissar mina lår. Hur gillar du kvinnokroppar? Vad anser du attraherande?

Nachac:

Synd. Folk har generellt så otroligt dålig smak vad gäller kvinnokroppar i min mening. Man får lite intrycket att ju hjälplösare desto bättre.


   
SvaraCitera