Aviseringar
Rensa alla

Din kropp


Ämnesstartare

sicilianmind: Tänker ändå bygga min kropp. Så jag kan klå jävlarna som dissar mina lår

Party

sicilianmind: Hur gillar du kvinnokroppar? Vad anser du attraherande?

Vältränat. Välsvarvade armar och ben, synliga magmuskler et cetera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså, tränar du själv? Vill mena att de som tränar är mer vana att se kvinnokroppar med muskler som onekligen syns, och eftersom man tränar görs det en koppling i hjärnan att kroppen är stark och sund, man blir därefter van.

Nachac:
Vältränat. Välsvarvade armar och ben, synliga magmuskler et cetera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Jaså, tränar du själv?

Borde inte muskelskrytartråden vittna om det? Nej, men jo, det gör jag.

sicilianmind: Vill mena att de som tränar är mer vana att se kvinnokroppar med muskler som onekligen syns, och eftersom man tränar görs det en koppling i hjärnan att kroppen är stark och sund, man blir därefter van.

Min träning är dock ganska asocial. Simmar och "hemmagymmar". Alltid föredragit smalt, sedan träffade jag en vältränat kvinna och kände att "Detta är najs." Har emellertid aldrig gillat lår som är lika tjocka som vaderna eller underarmar som är lika smala som överarmarna. Proportioner, tack.


   
SvaraCitera

jag har blivit jävligt bra på att inte ha komplex. tröttnade efter bulimin och flera flera år av självhat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är mjuk och min kropp bär min själ. har len hy med fett under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag HA en bra kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

Nachac:

 Har emellertid aldrig gillat lår som är lika tjocka som vaderna .

Tänkte inte på tråden! Just det. Armbrytningen, hehe. Men okej, vad de flesta föredrar antar jag. 

Nachac:

Borde inte muskelskrytartråden vittna om det? Nej, men jo, det gör jag.
Min träning är dock ganska asocial. Simmar och "hemmagymmar". Alltid föredragit smalt, sedan träffade jag en vältränat kvinna och kände att "Detta är najs." Har emellertid aldrig gillat lår som är lika tjocka som vaderna eller underarmar som är lika smala som överarmarna. Proportioner, tack.


   
SvaraCitera

isola: Låren

Och mage. Magen är nog värst, borde kanske röstat "Annat" istället. Men låren är också jobbiga, alla byxor sitter illa, och när jag har kjol/klänning får jag skavsår mellan låren om jag går längre sträckor. Sucks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fejset. har för elaka tankar om mig själv, gissar att det inte är så illa egentligen som jag har inbillat mig menmen

borde träffa/prata mer människor, sjförtroendet brukar boostas upp rejält efter sociala aktiviteter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Annat:

Det enda är håret, det är typ det enda schysta jag begåvats med till det yttre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogillar inget

vet inte hur det gått till

inte direkt som att jag anser mig var hönk för det men ser ut som jag gör och känner mig nöjd med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: t. Får väldigt många kommentarer om dom, oftast negativa.

ceriöst?? Dom är snyggt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tackar Rodnar

ennie:

ceriöst?? Dom är snyggt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Tänkte inte på tråden! Just det. Armbrytningen, hehe. Men okej, vad de flesta föredrar antar jag.

Tycker de flesta verkar föredra ganska otränat, i synnerhet grabbs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Jag och Knegaren tar samma vikt i benpressen t.e.x!

hur många kilo mvh nyfiken


   
SvaraCitera