Aviseringar
Rensa alla

Din sexuella läggning - Om du behöver prata om det


Ämnesstartare

Hej. Jag riktar den här tråden till dom som verkligen behöver prata om sin sexualitet (homosexuella/bisexuella) bland seriösa människor och sådana som faktiskt förstår och faktiskt har gått igenom liknande situationer som du kanske befinner dig i och inte bara läst om dom och tror att man kan ge en realistisk lösning som egentligen inte funkar.

Det kan handla om vad som helst, t.ex. om du behöver hjälp med hur du ska komma ut, hur du ska få en person som du gillar förstå att du gillar dom trots att dom tillhör samma kön.. Lite av allt möjligt typ.

Och om ni vill prata privat är det bara att be om min msn eller liknande


   
Citera

Om man är straight och behöver prata då?[confused]

Är man välkommen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Om man är straight och behöver prata då?

Är man välkommen då?

Man är inte alls i samma situation som en homosexuell eller en bisexuell, Plus så riktade jag tråden mot just homosexuella och bisexuella eftersom det är sånt jag kan. Annars hade jag skrivit straight någonstans också eller hur?
kram


   
SvaraCitera

mjo jag vet, men känns lite som en raggtråd.
Efter tjugo år av observationer vet jag hur killar funkar, straighta eller gay. det är sånt jag kan.

Men lycka till[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

mjo jag vet, men känns lite som en raggtråd.
Efter tjugo år av observationer vet jag hur killar funkar, straighta eller gay. det är sånt jag kan.

Men lycka till

Hur är det en raggtråd? Om du inte själv är gay eller bi så tror jag inte riktigt att du förstår för du verkar inte förstå att en del människor behöver prata om sånt här utan du går efter sterotypen och antar att alla bögar och bisexuella är kåta män på duracell batterier.
Väx upp.
kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och om du läser vad jag skrev först i tråden en gång till (Jag riktar den här tråden till dom som verkligen behöver prata om sin sexualitet (homosexuella/bisexuella)) Så kanske du tänker om och lämnar tråden om du inte har nåt vettigt eller hjälpsamt att säga.
kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ÄR MAINSTREAM ATT VARA STRAIGHT. VI SODOMITER HAR DET SÅ MYCKET SVÅRARE SNÄLLA GE OSS UPPMÄRKSAMHET NU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

DET ÄR MAINSTREAM ATT VARA STRAIGHT. VI SODOMITER HAR DET SÅ MYCKET SVÅRARE SNÄLLA GE OSS UPPMÄRKSAMHET NU

[love]


   
SvaraCitera

hej
jag är bög
tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

DET ÄR MAINSTREAM ATT VARA STRAIGHT. VI SODOMITER HAR DET SÅ MYCKET SVÅRARE SNÄLLA GE OSS UPPMÄRKSAMHET NU

Du har ingen aninghur mycket svårare det är, Och folk som du gör det inte lättare. Därför försöker jag snacka med folk som behöver snacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BögPojkLinus:

Du har ingen aninghur mycket svårare det är, Och folk som du gör det inte lättare. Därför försöker jag snacka med folk som behöver snacka.

Jo det har jag din fjant. Lägg ner med ditt "Uppmärksamhet tack" skit. Jag känner både Homosexuella killar och tjejer som är som helt vanliga människor, utan några "svårigheter". Hela din tråd är ett skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Jo det har jag din fjant. Lägg ner med ditt "Uppmärksamhet tack" skit. Jag känner både Homosexuella killar och tjejer som är som helt vanliga människor, utan några "svårigheter". Hela din tråd är ett skämt.

vad i hela helvete snackar du om din idiot?
helt vanliga människor? Så bara för att vissa homosexuella och bisexuella har problem tror du att jag menar allihopa? jag behöver ingen jävla uppmärksamhet, Jag vill snacka med folk som inte klarar av att komma ut till sina familjer, som är kära i nån dom inte kan få, hjälpa dom behandla sina problem. Hur i helvete kan du sitta där framför skrmen och tro att du har någon jävla aning vad du snackar om? Skäms för i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Jo det har jag din fjant.

Om du nu vet vad jag pratar om varför då ifrågasätte behovet utav folk att prata med? Varför bete dig som ett barn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BögPojkLinus:

vad i hela helvete snackar du om din idiot?

BögPojkLinus:

Ja, jag gillar killar. So what?

BögPojkLinus:

jag behöver ingen jävla uppmärksamhet

Du verkar arg. Låter dessvärre som att någon blev piskad av sin far när han kom ut. Men med normalt mena jag att de inte har några svårigheter som du påstår. Du kanske har "svårigheter" som dyslexi för du lästa uppenbarligen inte vad jag skrev. Vi lever 2011, det är relativt accepterat. Om en person hade haft svårt att komma ut med det vänder man sig till nära och kära. inte en random kille på internet för "han är bög och kan hjälpa". [crazy][crazy]


   
SvaraCitera