Aviseringar
Rensa alla

Din sexuella läggning - Om du behöver prata om det


Ämnesstartare

Blitzen:

Du verkar arg. Låter dessvärre som att någon blev piskad av sin far när han kom ut. Men med normalt mena jag att de inte har några svårigheter som du påstår. Du kanske har "svårigheter" som dyslexi för du lästa uppenbarligen inte vad jag skrev

Okej.. lyssna you mentally challenged man, du började skriva i min tråd om att jag bara vill ha uppmärksamhet. Du är antaligen straight och har som du säger homosexuella vänner som verkar ha det super bra. MEN du vet INTE hur det är att komma ut till sina föräldrar eller vänner. homofobiska svin finns överallt, Du har ingen aning om hur jävla svårt det är, vad är du, 19? Varför ens bete dig som ett litet barn?
Och du säger att man vänder sig till sina nära och kära? Hur gör man om sina ''nära och kära'' är homofober eller att man inte vågar komma ut till dom? första steget är oftast att man berättar för någon utomstående . Det är mycket lättare. Och varför ta upp dyslexi? Är det ett skämt för dig? Dra in ölmagen och väx upp för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BögPojkLinus:

Är det ett skämt för dig?

Du och din tråd är iaf. Och du hoppar runt och surar som en liten stjärtskadad tomte är bara roligare. Vad konstigt att folk inte har kommit till din tråd för tips då? Märkligt att ingen vill ha tips från den allsmäktige bög gurun själv. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Du och din tråd är iaf. Och du hoppar runt och surar som en liten stjärtskadad tomte är bara roligare. Vad konstigt att folk inte har kommit till din tråd för tips då? Märkligt att ingen vill ha tips från den allsmäktige bög gurun själv.

Asså herregud väx upp för i helvete, klart som fan jag blir arg när du håller på såhär?
Tror du folk skriver här? Dom skriver i PM.
sluta bete dig som en tre åring bara för att du sitter bakom en skärm. Du har ingen aning vad du pratar om.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BögPojkLinus:

klart som fan jag blir arg

BögPojkLinus:

jag blir arg

BögPojkLinus:

arg

[crazy][crazy][crazy]

FEED ME ATTENTION

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

FEED ME ATTENTION

Tråden handlar om homosexuella eller bisexuella, Varför fortsätter du posta dina kommentarer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BögPojkLinus:

Tråden handlar om homosexuella eller bisexuella, Varför fortsätter du posta dina kommentarer?

För att din tråd är dum, idiotisk och trångsynt. [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

Tror du folk skriver här? Dom skriver i PM.

så vad är poängen med tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

För att din tråd är dum, idiotisk och trångsynt.

och varför är den det?

disco:

så vad är poängen med tråden?

Så att dom förstår att det går o snacka med mig.


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

och varför är den det?

Sluta mata trollet. Blitzen lever på att provocera folk, alla hans inlägg är allmänt dryga och fittiga, ignorera bara.


   
SvaraCitera

BögPojkLinus:

Så att dom förstår att det går o snacka med mig.

så trådens enda syfte är att göra reklam för dig? alltså finns det inget att prata om//diskutera, vilket gör tråden överflödig, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man är asexuell då?


   
SvaraCitera
Gilda

När jag var 13 hade jag problem med jag tände på tjejer nästan lika mycket som killar. Förstår inte hur jag kunde betunga mig så skit när det finns många v ärre avarter som pedofili och nekrofili.

Tänk på det ni bisexuella, bögar och tribader: Att åtminstone gillar ni inte barn eller as.


   
SvaraCitera
Gilda

Basket_Case:

Om man är asexuell då?

Var glad art du slipper syndens intensiva flammor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

så trådens enda syfte är att göra reklam för dig? alltså finns det inget att prata om//diskutera, vilket gör tråden överflödig, eller?

Precis min poäng.


   
SvaraCitera