Aviseringar
Rensa alla

Din snuskiga sida?


Ämnesstartare

Beskriv dig utifrån din snuskigaste sida. Ta även med om du är kille eller tjej, ålder osv.
Hur snuskigaste är du och (om du är kille ) längd på snoppen?
Improvisera...


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är kille på 15 år. 180 cm lång och kuken 17 cm stånd.

Jag pratar inte högt om snusket men jag kan däremot lyssna aktivt över det.  Runkar några gånger i veckan och har också gjort det med en komis.

På en skala på 1-10 så är jag nog på en stark 7;a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är snuskig när jag är kåt Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min snuskiga sida ligger i högerhandenMycket glad
(Vet inte vad det ska betyda.)

1-10   9


   
SvaraCitera
YungG

Haha vad är det med dig och ditt konstant frågande om snubbars längd på snabeln? Vart kommer detta intresse ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom som vet dom vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar inte kalla min mest fördomsfria sida för snuskig utan just - FÖRDOMSFRI!  Blink ... Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en kille på 13 år o jag är typ den snuskigaste i världen jag har knullat två tjejer i min klass och jag onanerar dagligen jag är naken hemma, duschar med min storasyster och går till skolan i bikini så ofta jag kan jag har knullat min syster och min mamma. I omklädningsrummet brukar en kille suga av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snuskigkille:
J

Jävla troll, bara för du skriver om samma sak på flera ställen på forumet så blir det ej mer sant för de.
Varför är troll nuförtiden så jävla tråkiga?


   
SvaraCitera

jag vet inte om jag ska skriva hära men finns det nån som vet nåt om sexdroger? Jag tror att nån kanske har gett mig det på en fest? Hjälp.. Hellst privata svar för det hära e lite pinsamt asså


   
SvaraCitera

melody2005best:
jag vet inte om jag ska skriva hära men finns det nån som vet nåt om sexdroger? Jag tror att nån kanske har gett mig det på en fest? Hjälp.. Hellst privata svar för det hära e lite pinsamt asså

Vad har det med ämnet att göra? ne du skulle ha skrivit det i ett trollforum istället, nice tryTrött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darmo:

Jävla troll, bara för du skriver om samma sak på flera ställen på forumet så blir det ej mer sant för de.
Varför är troll nuförtiden så jävla tråkiga?

Du är inte mycket roligare


   
SvaraCitera
YungG

Bananlåda:

Du är inte mycket roligare

Inte du heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:

Inte du heller

les-claypool-e4f323e3-af0e-4e75-89e7-5ca


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Du är inte mycket roligare

Ja duu Adam, ett forum går ej ut på att man skall vare rolig i alla inlägg
Du borde joina dina bögpolare Asstriid och Maymay så du får bli av med oskulden Mycket glad


   
SvaraCitera