Aviseringar
Rensa alla

Din syn på kärlek


Imgood
Ämnesstartare

Har ett skolarbete att göra och då ska jag typ hitta fakta och fråga andra om vad de har för syn på kärlek.

Vad är din syn på kärlek?
Vad är kärlek?
Hur relaterar du kärlek med sex?
Vad tror du andra har för bild av kärlek?
Är det bra eller dåligt?
övringt ( säg vad du vill här som är relaterad till ämnet)


   
Citera
Issen

Vad är din syn på kärlek? - Det är något väldigt fint

Vad är kärlek? - Att tycka om en person så mycket mer än de vanliga, att må bra av personens närvaro, eller bara tankarna på en person, något hjälper att fylla i ens tomheter. typ.

Hur relaterar du kärlek med sex? - Att föredra, dock ingen nödvändighet, folk ser för "speciellt" på de i min åsikt.

Vad tror du andra har för bild av kärlek? - Ingen aning, säkert liknande i alla fall.

Är det bra eller dåligt? - Kärlek ska vara bra men är de inte alltid, mest jobbigt för många.


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?
Det är förjävligt.
Vad är kärlek?
ömsesidig ombrydnad, trivas i sällskapet och må bra av d.
Hur relaterar du kärlek med sex?
möjligt jag överskattar,men skulle ha svårt med förhållande utan sex då jag själv är väldigt sexulell i perioder.
Vad tror du andra har för bild av kärlek?
nåt liknande
Är det bra eller dåligt?
jag gillar inte kärlek
övringt ( säg vad du vill här som är relaterad till ämnet)


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?
Att man delar med sig av sitt liv lite mer än man gör till andra, på ett emotionellt sätt.
Vad är kärlek?Det är någon slags omtumlande känsla, av beroende, kärlek, glädje, nervositet, samhörighet... etc. en massa känslor som man har för en person som man tycker har det mesta och lite till.
Hur relaterar du kärlek med sex?Inget måste, men ingen rök(sex) utan eld (kärlek) tänker jag främst, klart rök kan vara kul för vissa också, alldeles kvävande svart och smutsigt.
Vad tror du andra har för bild av kärlek?Som jag ungefär, mer eller mindre idealiserat. Vissa tror att de är kära i personer, fast de byter varannan vecka ungefär.
Är det bra eller dåligt?Både och.
övringt ( säg vad du vill här som är relaterad till ämnet)Det blir lätt för puttenuttigt.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?

Jag har bara upplevt att det är något som ruinerar bra händelser i ens liv, gör en sömnlös på nätterna, gör en deprimerad, gör en irriterad och förstör möjligheterna till vänskap [tired]

Vad är kärlek?

Hmm... antar att det är en obeskrivlig känsla av att man tycker om nån annan eller nåt, svårt. Det är i alla fall en ovanligt stark känsla och alla fjortisar som är "kära och älskar varann" när det tar slut efter en vecka vet inte vad kärlek är.

Hur relaterar du kärlek med sex?

Hmm, fan vet [confused]

Vad tror du andra har för bild av kärlek?

Nåt väldigt uppiggande, nåt obeskrivligt lyckligt.... ( [tired] )

Är det bra eller dåligt?

Kärlek? Dåligt mestadels.

Övrigt ( säg vad du vill här som är relaterad till ämnet)

Önskar att känslan inte fanns, då kan man iaf inte bli olycklig av skiten [cheers]


   
SvaraCitera

Hatar att det inte finns ändringsfunktion på det här fittforumet, nu glömde jag göra vissa rubriker i fetstil, jhdhkjgh [mad][tired]


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?
Det är speciellt.

Vad är kärlek?
Jag vet inte. En känsla av att man skulle kunna göra vad som helt för att komma så nära en person som möjligt. Omtumlande, jobbigt.

Hur relaterar du kärlek med sex?
De har absolut med varandra att göra. En kärleksrelation utan närkontakt skulle aldrig funka för mig, men närkontakt måste ju iof inte innebära sex.

Vad tror du andra har för bild av kärlek?
Ungefär samma som jag kanske. Tror att det är rätt viktigt för de flesta.

Är det bra eller dåligt?
Beror väl på om den är besvarad.


   
SvaraCitera

Borgarasen bryr sig bara om pengar trots att kärlek är viktigare en pengar! [party]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

ändringsfunktion

there is [smile]

kolla + i vänstra hörnet


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?

Det naivas urmoder.


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?
Jag ser det som något speciellt och lite skrämmande, men oändligt önskvärt[blush]

Vad är kärlek?
För mig är kärlek något vackert och underbart, kärlek är sårbart och kan göra förskräckligt ont.

Hur relaterar du kärlek med sex?
Jag relaterar inte kärlek med sex, faktiskt. Jag har aldrig haft sex med någon jag älskat, så en dag kanske jag ser annorlunda på det[cute]

Vad tror du andra har för bild av kärlek?
Vet inte och vet inte om jag egentligen bryr mig...

Är det bra eller dåligt?
I grunden är kärlek bra men det kan leda till dåliga känslor och så..


   
SvaraCitera

mjölk:

there is [smile]

kolla + i vänstra hörnet

Står inget om ändra där? [confused]

Ändring:

Hmm, här funkar det, men inte på inläggen jag skrev förr [sad]

Tack ändå[y]


   
SvaraCitera

Imgood:

Vad är din syn på kärlek?

fin kanske ibland och jobbig.

Imgood:

Vad är kärlek?

attraktion plus tre. och i vissa fall bara någon man gillar lite extra.

Imgood:

Hur relaterar du kärlek med sex?

finns ingen kärlek utan sex men det finns sex utan kärlek.

Imgood:

Vad tror du andra har för bild av kärlek?

att den är rosa och vacker.

Imgood:

Är det bra eller dåligt?

DÅLIGT.


   
SvaraCitera

Vad är din syn på kärlek?
Att man delar med sig av sitt liv mer än man gör till andra och på ett emotionellt sätt.

Vad är kärlek?
en massa känslor som man har för en person som man tycker har det mesta och lite till.

Hur relaterar du kärlek med sex?
inget sex utan kärlek

Vad tror du andra har för bild av kärlek?
Som jag ungefär

Är det bra eller dåligt?
Både och.


   
SvaraCitera