Aviseringar
Rensa alla

din tid på UM.


Ämnesstartare

vad gör du är du spenderar din tid inne på forumet. kan vara vad som helst som att läsa trådar, gå igenom vem som är online osv. Själv skapar man trådar och bara relaxar helt enkelt. Oskyldig


   
Citera

Jag kollar lite i forum, hoppas på att någon har skrivit till mig så att en får lite social interaktion. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeirdTeen:
Jag kollar lite i forum, hoppas på att någon har skrivit till mig så att en får lite social interaktion. Mycket glad

hoppas?Mycket glad


   
SvaraCitera

agnesberg:

hoppas?Mycket glad

Ja, för ibland är det ju ingen som har skrivit till en, så då får man ju hoppas att det händer tills nästa gång. Mycket glad


   
SvaraCitera

Svarar mest på PMs vid det här laget, men lite kommenterar jag väl också. Annars gör jag också trådar om jag har något viktigt att skriva om...


   
SvaraCitera
Towe
 Towe

Snackar med olika personer på PM. Brukar även kommentera trådar när jag känner för det. Själv skapar jag aldrig trådar eftersom jag inte känner jag har så mycket att "snacka" om, mycket roligare att läsa om vad andra personer tänker på (;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeirdTeen:

Ja, för ibland är det ju ingen som har skrivit till en, så då får man ju hoppas att det händer tills nästa gång. Mycket glad

händer det att ngn skriver till dig då?Oskyldig


   
SvaraCitera

agnesberg:

händer det att ngn skriver till dig då?Oskyldig

Ja. Ibland har jag tur och ser att någon har skrivit. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeirdTeen:

Ja. Ibland har jag tur och ser att någon har skrivit. Glad

vad bra! Mycket glad dra iväg ett pm till mig om du skulle känna för att snacka vid.Skål


   
SvaraCitera
L Y S

Jag är ingen ungdom längre så mitt syfte här är främst att stödja, inspirera och motivera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:
Jag är ingen ungdom längre så mitt syfte här är främst att stödja, inspirera och motivera. 

hmmm säkert på att du inte är en ungdom längre?Blink


   
SvaraCitera
L Y S

agnesberg: hmmm säkert på att du inte är en ungdom längre?

Mentalt är nog en del av mig fortfarande ungdom. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L Y S:

Mentalt är nog en del av mig fortfarande ungdom. Glad

hmm fårstår inte nu. är du ungdom eller inte? man kan ju vara ungdom även om man är i 25 års åldern.


   
SvaraCitera

Ja alltså håller med de ovan, man vill ju gärna bli bombad med PM’s för att liksom prata med folk men annars vet jag egentligen inte vad jag gör härSkeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ett konto förr i tiden och spenderade mestadels av tiden med att argumentera med folk och ibland får man dickpics helt random så det var ett äventyr.


   
SvaraCitera