Aviseringar
Rensa alla

Din typ?


Ämnesstartare

Vad är eran typ på nån tjej eller kille? Går ni efter utseende, personlighet, eller nå helt annat? Skulle va kul o veta 🙂


   
Citera
Haien

Över medel utseende, något längre än medel, gärna ljusa ögon, något sportig/tränar. Hon är snäll, generös, rolig och mysig.


   
SvaraCitera

Helst personlighet


   
SvaraCitera
Berit

Händiga grabbz som jobbar med kroppen med peltor på hövve med riktig dialekt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar tjejer som har en skön stil och som har bra självkänsla/självförtroende. De får gärna vara lite smått introverta också, det är ganska sött.

Utseende spelar inte så stor roll. Men kan säga att jag dras mer till "ljusa" tjejer. Alltså blonda och ljusa ögon. Helst kortare än vad jag själv är också. Men så länge man inte ser ut som ett crackhead så är det fine Party


   
SvaraCitera

Långt brunt hår, om det inte är färgat, vilket jag också gillar. det är bara ett mönster jag har märkt; tjejerna som jag tycker är snyggast har brunt hår

relativt smal, inte för fet

LIEYOONGS.png

personlighet är helt klart viktigt. typ alla ogillar mig till slut, vilket får mig att tro att jag evigt kommer att vara ensam. men då kan man ju säga att det är min personlighet som är problemet. men till exempel, kvinnan som jag är kär i vill nu inte umgås med mig längre. det gör mig väldigt ledsen. det får mig att tveka på om jag ens är kär i henne längre.


   
SvaraCitera
mpilyk

Jag har väl preferenser kring utseende också men personlighet är helt klart viktigt för mig. Gillar ödmjuka, genuina och snälla personer med bra humor och som inte tar sig själva på så stort allvar. Sen ifall man har liknande intressen så är det en bonus. Då är det lättare att ha någonting att prata om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda viktiga är att hon är sig själv, vilket inte många är


   
SvaraCitera
Cobrak

det viktigaste imo är att personen har en personlighet som kompleterar min egen personlighet, sen får hen se ut hur hen vill


   
SvaraCitera

Personlighet + utseende.


   
SvaraCitera
Algot

En tjej med bra utseende men viktigast är personligheten. Blont hår och medelvikt. Helst introvert eller ambivert med bra självförtroende, med det går ju alltid att jobba på. Rolig och mysig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Algot:
En tjej med bra utseende men viktigast är personligheten. Blont hår och medelvikt. Helst introvert eller ambivert med bra självförtroende, med det går ju alltid att jobba på. Rolig och mysig 🙂

Vad betyder ambivert


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Vad betyder ambivert

balans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

balans

Aha, då vill ja ha en o ambivert tjej


   
SvaraCitera

pff, det enda man behöver är Rainbow Six Siege


   
SvaraCitera