Aviseringar
Rensa alla

Din typ?


Ämnesstartare

Går efter personlighet 100%. Visst det är gött om en tjej ser bra ut men har hon en ful personlighet så blir hela hon ful ändå. Jag vill ju bli ihop med personen inte utseendet liksom xd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Audi :
Går efter personlighet 100%. Visst det är gött om en tjej ser bra ut men har hon en ful personlighet så blir hela hon ful ändå. Jag vill ju bli ihop med personen inte utseendet liksom xd.

Annars finns det ju tjejer som både ser bra ut och har en fin personlighet?


   
SvaraCitera

Audi :
Går efter personlighet 100%. Visst det är gött om en tjej ser bra ut men har hon en ful personlighet så blir hela hon ful ändå. Jag vill ju bli ihop med personen inte utseendet liksom xd.

Jag tror inte dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Annars finns det ju tjejer som både ser bra ut och har en fin personlighet?

Det är ju det bästa sa inte att det ena uteslöt det andra men måste jag välja så går jag efter personlighet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Jag tror inte dig

Jo det gör du sluta ljugArg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går nog efter båda. Det är klart att personlighet är viktigt, men ett fint ansikte, röv och bröst är ju också najs. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som behandlar mig bra, det är allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fastnar främst för personligheten, det är det som är mest betydelsefullt:)


   
SvaraCitera

Jag har tyvärr ingen typ, önska jag hade då man kanske hade hittat någon mer specifik


   
SvaraCitera

Jag skulle helst vilja vara tillsammans med en brunett som har en fringe cut och hår som inte går längre ner än till axlarna. Hon ska helst vara ganska normalviktig, alternativt lite under det.

Personlighetsmässigt så ska hon vara glad och utåtriktad, iallafall när man lärt känna henne. Hon ska vara snäll och omtänksam men samtidigt bestämd, vill inte vara tillsammans med en dörrmatta. Hon får inte röka och helst inte dricka heller, inget snus eller droger eller liknande heller. Det är ett plus om hon gillar spel, anime, sån musik jag lyssnar på, men så länge hon inte hatar på något av det så är det helt okej även om hon inte har samma preferenser. 

Stort plus om hon gillar hundar.


   
SvaraCitera

och just det, angående personlighet vill jag ha en som är lika tråkig och nedstämd som jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning, så länge dem är sig själva så är det la bra! 


   
SvaraCitera

Alltså, jag vill inte bli ihop med en tjej som jag inte tycker ser attraktiv ut, inte heller vill jag bli ihop med en tjej som personlighetsmässigt inte fungerar ihop med mig. Så det är väl lite både och, men hon behöver knappast se ut som en fotomodel (de är ändå anorektiskt smala vilket jag ändå inte gillar). Men ser hon söt ut och vi har bra personkemi, underbart.


   
SvaraCitera

Baserat på mina tidigare relationer så verkar ADHD Tjejer vara min grej.


   
SvaraCitera

tittar om personen kan vara lika snygg i emolugg som utan. Bara exempel på lugg. Inga valpögon som han i filmen fantastiska vidunder och var man hittar dem men helt klart hans krulliga hår och den klädstilen. Valpögonen kommer jag nog inte tänka på så mycket efteråt, förhoppningsvis gilla mer. 

Mer saker och tänka på: 
bara söt 
bara snygg 
båda två 
se gammal ut och vara snygg 
ha en egen stil, fixar man en ny frisyr så kanske inte vilken som helst passar om man vill se ut som sin idol.

Om jag känner att det kommer bli jobbigt att umgås då behöver jag tänka vad det beror på. Behöver inte ha samma intresse, så länge det är kreativitet. Jag gillar de som tror att de är någonting eller har en hemlig talang. 

maxresdefault-1.jpg


   
SvaraCitera