Aviseringar
Rensa alla

din värsta fylla


Skolavslutningen i typ ettan på gymnasiet var ett riktigt fyllekalas för min del. Hinkade i mig en halv vodka + shotade tequila och var så full att jag inte kunde gå redan vid halv tio på kvällen. Gick med stöd av ett par vänner till statoil för att köpa cigg och väl därinne råkade jag tappa vodkaflaskan i golvet, kras, och mina stackars vänner fick torka upp och skämmas. Sedan liftade jag med en raggarbil ner till stan och direkt när jag hade kommit fram spydde jag, sedan fortsatte jag kräkas lite sporadiskt. Därefter träffade jag ett par kompisar och det slutade med att jag blev så sur på dem att jag försökte slå ner dem, dock var jag så full att jag inte fick in ett enda slag. Sprang ut i gatan och ramlade och låg där tills två snubbar bar bort mig därifrån. Sedan ringde någon min pojkvän och bad honom hämta mig [bigsmile] Worst night ever typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20Dollar:

börjar pumpa 50cents candyshop i mitt öra. "You like music huh?".

xD


   
SvaraCitera

oliviaa:

Han fick lov att förklara allt för mig och jag fick lov att sitta där ute i kylan och mörkret och vänta en hel timme på nästa buss.

låter som en riktigt lyckad kväll[y]

min måste vara hösten 06. (ja, jag var inte gammal då[no-no])
en polare och delade en flaska gin som min pojkvän hade gett mig, vi blandade lite och drack, blandade mer, drack. hon blev full, jag drack upp min del, hon var fortfarande full så jag tänkte "äh vafan lite till tål jag allt" och drack upp hennes[zzz]

Eh, sen så vet jag inte så mycket mer. utom om att nåra killar slängde (ALLTSÅ JA, DE TOG MINA BEN OCH MINA ARMAR) och slängde ut mig i en buske, jag tyckte tydligen det var kul[rolleyes] hade legat kvar i busken/på gatan i en halvtimme (det var typ 5grader ute och jag hade linne.) tillslut hade en kompis brosa kommit och hämtat mig, burit in mig till hans säng, lagt ner mig och lagt sig bredvid, jag svamlade massor tydligen. 2timmar senare var jag party igen och drack mera. vi drog ut på stan och sedan kom min pojkvän och hämtade mig, han och en kompis körde hem mig, klädde av mig och stoppade om mig. spydde tre gånger efter de hade gått. jag har lärt mig sen dess, även om jag failat som fan på en umträff.


   
SvaraCitera

Shit, jag ligger fan i lä här [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm... en kompis födelsedagsfest. Jag drack mig väldigt full lagom till kl. 10 på kvällen. Har sedan fått det återberättat av en kär vän att vi begav oss ut han och jag. Jag sprang massor, skulle ut i vägen, kramade träd, kramade hus, pratade med hus, hälsade på alla jag såg.
Jag pratade med min spegelbild i ett skyltfönster och var säker på att det var en annan person.

Sen köpte jag en hamburgare och tittade på min kompis och nickade överlägset (jag visade att jag kunde stå utan att hålla i mig). När jag fick hamburgaren ramlade jag över en betongblomkruka, försökte ta mig upp, välde 3-4 plaststolar. Sen sprang jag bort till en trottoar och åt hamburgaren från marken.

När vi tillslut kom tillbaka efter att min kompis lovat mig grillkorv så hamnade jag tydligen i killen som fyllde års badkar. De hittade mig liggandes i fosterställning, högljutt fnissandes. Sedan lade de mig i hans rum. Vaknade massa gånger av att jag trillade ned från sängen. =p 4 på morgonen vaknade jag igen, spydde på heltäckningsmattan och somnade om.

Den historien har jag skrattat mycket åt 😛 Kommer knappt ihåg något själv. Så full har jag aldrig vart förr och vill aldrig bli igen =p

Min andra värsta var nog arvika 2007. Vi skulle se chemical vocation, men jag var så full på Jack Daniels att jag bara kunde ligga kvar i tältet. Jag hittade varken mina armar eller ben =( så jag kunde inte röra mig.


   
SvaraCitera

När man sitter på toaletten och spyr i handfatet

inte bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns. Inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag vaknade upp i snön enbart i kalsonger.
Och ja, det var kallt. Jag var helt blå. 🙁


   
SvaraCitera

Mikbert:

När man sitter på toaletten och spyr i handfatet

Hahaha påminner om min käre bror, han låg och spydde som fan i badkaret, och sen somnade han på toalettgolvet. Vi hittade honom där på morgonen. [bigsmile]

oliviaa:

Sen spydde jag honom i örat

Failat efterblivet svar av mig men... Jag trodde först du menade på riktigt! Sen fattade jag att du snackade om telefonen. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Spydde en zigenare i ansiktet, hade en rosa hellokitty-regnmössa och tysklandsbrillor och heilade, sedan låg jag på gräsmattan däckad. En bar mig och satte mig på en stol, den välte och jag däckade om.


   
SvaraCitera

Inte haft några fyllor direkt som vart hemska... Okej jag ljög.
Min kompis hade fest alla hans släktingar var där jag mådde svin illa och precis när jag skall gå . plingar de till i glaset och hans farmor reser sig upp börjar dra värsta långa talet jag står inte ut längre men gör de ändå . Jag känner ett tryck från insidan och allt blir svart.
efter nån halv minut tittar jag upp har spya över hela mig själv och alla står kollar på mig och säger de där va väl jävligt onödigt. [n]

Fick ligga resten av natten hos honom och kräkas dessutom .


   
SvaraCitera

Svårt att säga, har haft några riktigt fördjävliga. Var dock ganska längesen. Här är tre utav de värsta:

1.
Spanien, 3 flaskor vin mm, viftande med butterflyknivar, tutande bilar, inbrottslarm, skumt besök på en spelhall där jag ramlade av en plasthäst, blackout, en trapp med skumma spanjorer kl halv tre på natten, arg hotellägare, sovande i sängen med skor på, spyor över hela badrummet samt den värsta bakfyllan jag någonsin har upplevt.

2.
Sent i oktober, massor utav öl, fem personer på en moped, tre krascher, skrapsår, bussresa innehållande spyor och skumma samtal med NO-läraren, politiker som bjuder på äckliga cigarrer efter en jävla massa tjat, utkastade från mcdonalds, inga pengar, kallt, ingenstans att sova, hotade av flertalet personer, 4km promenad, sova på parkbänk, 2km promenad, sova i gammal städskrubb samt en fördjävlig bussresa hem kl7 på morgonen.

3.
Teneriffa, alkohol, blaze, alkohol, blaze, alkohol, alkohol, blaze osv, bläckfisk som smakade helvete, andningsparanoia, dödsångest, fördjävliga svettningar, spyor, sömnlös natt samt minnesluckor.


   
SvaraCitera

Run Riot:

Failat efterblivet svar av mig men... Jag trodde först du menade på riktigt! Sen fattade jag att du snackade om telefonen. [bigsmile]

Haha, ja, riktigt så illa var det ju inte..


   
SvaraCitera

oliviaa:

Haha, ja, riktigt så illa var det ju inte..

Jag började lite smått fundera på hur i helvete det skulle ha gått till i sånna fall. [rolleyes]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera