Aviseringar
Rensa alla

Din värsta mardröm


Ämnesstartare

debepe:

typ att någon psykiskt sjuk människa låser in mig med sig själv och pratar med konstigt tonlägedet har även vart min största skräck... Något annat som också skrämt mig är att min framtida man/pojkvän/sambo ska låsa in mig på skoj eller typ hålla fast mig och skrämma mig på något sättuschsedan är det också sådana typer man oftast träffar när man är jag.varför? varför? varföör?

Tror att du överreagerar lite..om någon skrämmer dig så är det väl bara att ge den en riktigt stor käftsmäll? När man blir skrämd är typ allting lagligt (enligt mig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OmJagSkullePussaBellaNu:

om någon skrämmer dig så är det väl bara att ge den en riktigt stor käftsmäll?

Svårt att ge honom en käftsmäll om han håller fast mina båda armar och ligger över mig... Men jo, annars får han/man minst en örfil om han ger sig på mig

Tycker inte att jag annars överreagerar; det är jobbigt och relativt skrämmande att sakna kontroll över situationer, så när någon som saknar förmågan att tänka rationellt styr mig, är det inte alls konstigt att jag blir rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Svårt att ge honom en käftsmäll om han håller fast mina båda armar och ligger över mig... Men jo, annars får han/man minst en örfil om han ger sig på migTycker inte att jag annars överreagerar; det är jobbigt och relativt skrämmande att sakna kontroll över situationer, så när någon som saknar förmågan att tänka rationellt styr mig, är det inte alls konstigt att jag blir rädd

Missade "hålla fast mig"-delen. I sådana fall är det nog lite svårt att slåss..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OmJagSkullePussaBellaNu:

Missade "hålla fast mig"-delen. I sådana fall är det nog lite svårt att slåss..

Okej, ja, men även om han inte skulle hålla fast mig så skulle det bli en stressig situation tror jag... Och stress kan kanske i vissa fall förhindra att man gör det som kanske ger bäst konsekvenser 🙁 hänvisar nu till våldtäktssituationer...


   
SvaraCitera