Aviseringar
Rensa alla

Dina erfarenheter av SD:are?


Ämnesstartare

Jag har länge varit tolerant mot folk oavsett vilket parti de röstar på. Mina bekanta röstar på allt ifrån M till F!. 

Har inget emot invandringskritiska åsikter, men har märkt att SD:are är rätt så otrevliga. Kanske bara jag som har träffat fel SD:are? Hur har ni upplevt dem?


   
Citera
Ämnesstartare

aldrig träffat sdare irl, men sen har jag en akademisk umgängeskrets så folk är lite mer vettiga än så hoppas jag.

här på um är de konstiga, tror det är en o samma person egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ignoranta och arroganta.


   
SvaraCitera
Exner

De är ingen honomgen grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väntar på att niklasW ska skriva att de är oerhört trevliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
De är ingen honomgen grupp.

Fin profilbild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en i min klass på universitetet va sdare men han kom inte ut med det förrän han va skitfull på en fest. han var en asschysst person annars. 

i övrigt har jag bara träffat arroganta sdare, men det är klart att det finns mer eller mindre trevliga människor inom alla grupper.

men ah, med deras åsikter kan man ju inte direkt anta att de är världens mest förstående, empatiska å kärleksfulla människor direkt Blink


   
SvaraCitera
Exner

Positiv:

Fin profilbild

Tack. Skulle du vilja ha något liknande?


   
SvaraCitera
Lounge

kakakaka:
aldrig träffat sdare irl, men sen har jag en akademisk umgängeskrets så folk är lite mer vettiga än så hoppas jag.

här på um är de konstiga, tror det är en o samma person egentligen

men typ kablash då? han är väl sdare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Tack. Skulle du vilja ha något liknande?

Självklart. Kolla in min nya!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

men typ kablash då? han är väl sdare

hehe oj va... (trodde detta var superhemlis) mhmm träffat honom på umträff i 5 min men tycker ej det räknas eller?? tyckte att tråden syftade mer på umgänge osv


   
SvaraCitera
Exner

Positiv:

Självklart. Kolla in min nya!

Är det du på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Är det du på bilden?

Bra fråga.


   
SvaraCitera
Lounge

kakakaka:

hehe oj va... (trodde detta var superhemlis) mhmm träffat honom på umträff i 5 min men tycker ej det räknas eller?? tyckte att tråden syftade mer på umgänge osv

jag vet inte??? han var väl öppen med det har jag för mig, haha. oki men jag tänkte du tog upp d på um med! 


   
SvaraCitera
KSENIA

VET BARA 1 SOM RÖSTAT SD, OCH DEN PERSONEN ÄR ARBETSLÖS OCH HATAR SITT LIV


   
SvaraCitera