Aviseringar
Rensa alla

Dina mest bizarra/surrealistiska sexfantasier!


Ämnesstartare

Jag rörde ämnet i min förra tråd (nallebjörnar i vaginan) men jag tänkte att vi här på forumet borde ta steget i våra fantasier en bit längre..

Berätta om dina sjukaste sexfantasier. Vi är ju helt ohämmade i tankarnas värld.

Jag börjar. Föreställ er detta.
I min fantasi är jag målad som med komönster.. (obs den här bilden är ej tillägnad småbarn.. du måste ha din mammas tillåtelse för att se denna bild om du är - 18.

ttp://www.redbeet.com/pictures-storage/funny/woman_painted_to_be_cow.jpg

Jag sitter ute i en hage en fin morgon ungefär som på bilden.. Sedan hör jag ett antal Muu och så kommer en stor tjur fram.. frustar som fan.

Tjuren är delvis människa delvis tjur.
såhär. Kuken är en japansk sådan.. med genmodifikationer och cyberteknik.. Det blir en rolig kontrast.. men eftersom det är en tjur med massor av krafter blir det en enorm friktion. Storlek är inte allt.
Huvudet på ser ut såhär

Han är redo för lite knöll i hagen.

Jag bresar och ställer mig på alla fyra. Japantjuräcklet sätter på mig.. Vi knullar och rullar runt i koskit tills jag får en orgasm.Jag skriker och väcker hela grannskapet.. Sedan säger tuppen KUKURIKUU och jag i mina sista frenetiska ögonblick gör skarka -k ljud.. K:!!

Berätta om dina fantasier. Brukar du också fantasiera om att ha sex på landet/i en kohage osv.


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

HAHAHAAHHAAHA


   
SvaraCitera

Strypsex [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastisk bild. En afrikansk svältfödd ligger neger ligger och runkar i ditt knä med sina sista krafter i livet. Du för hans huvud mot ditt bröst.. han suger.. suger suger..som ett litet barn men biter sedan blodtörstigt sedan av din sega bröstvårta..
Blodet strömmar ur dig.. Killen som som blivit helt galen av all extranäring övermannar dig..
Men diskret innan dess slänger du in en handgranat i fittan och ni båda exploderar i en orgasm 10 sekunder senare.

Ge mig mer bilder/fantasier!


   
SvaraCitera

Nita:

Men diskret innan dess slänger du in en handgranat i fittan och ni båda exploderar i en orgasm 10 sekunder senare.

Och DÄR kom jag.

Nita:

Ge mig mer bilder/fantasier!

Image


   
SvaraCitera

pwnmage:

Strypsex

Så jävla överskattat, är bara obehagligt och jävligt. Kvävningssex är sisådär 500 gånger trevligare. Syrebrist är bättre än smärtsamma hostningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinner jag om jag säger att jag hade sexuella fantasier om en digimon? [rolleyes]

Den gröna grejen som flyger omkring. Den är dock egentligen en människa så jag fantiserade om att typ hångla med den och att den slickade min fitta, och sen ha sex med hans "mänskliga" form. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Men för i helvete! Du fick mig att skratta åt det där.


   
SvaraCitera

Image

jag tycker att bilden är rätt så beskrivande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

" Den gröna grejen som flyger omkring. Den är dock egentligen en människa så jag fantiserade om att typ hångla med den och att den slickade min fitta, och sen ha sex med hans "mänskliga" form.
"

Mycket fin fantasi!

Spindelnätaren och mörknäs fantasier var enormt bizarra men ändå roliga. Kudos kudos beabu.

Denna beautyn kanske skulle va något för någon här på forumet?
The ultimate MILF?

*Annars funderar man ju hur det skulle va att bli knullad av en mindre drake.

mog.jpg


   
SvaraCitera

dr_korv:

Men för i helvete! Du fick mig att skratta åt det där.

Jag anser det Ytterst ELAKT att du skrattade. Bilden är Äkta tror du han på Bilden uppskattar Ditt beteende. N0 don't think so!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Jag anser det Ytterst ELAKT att du skrattade. Bilden är Äkta tror du han på Bilden uppskattar Ditt beteende. N0 don't think so!!!!!

shh


   
SvaraCitera

Min mest bisarra sexuella fantasi? Ja, få se nu...

För att dra det i korta drag: Jag förvandlas till en ung kvinna, och har sen sex med min flickvän sen när jag var kille! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fantiserade om att låta vår hund slicka mig till orgasm, sen så har det hänt i verkligheten. hur skönt som helst[blush]


   
SvaraCitera