Aviseringar
Rensa alla

Dinosaurie-tråden


Ämnesstartare

Jag tycker det pratas för lite om dinosaurier här på forumet. Så därför tänkte jag, flummig som jag är, skapa en tråd där man kan diskutera ämnet. Så .. är det någon som vet senaste nytt? För jag har inte hängt med i utvecklingen. Var de varmblodiga, hade de fjädrar, kunde de tänka? Vem var häftigast? Vem var fulast? [cute]

Rawr [y]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker om Lillefot [smile]


   
SvaraCitera

Landet för längesedan[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Länge sedan man såg någon av de filmerna [cute]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Landet för längesedan

Såg första filmen för en vecka sedan [cheers] på svenska såklart 😉 det är samma bakgrundsmusik genom hela filmen!

Dold text: den va bra
[blush]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Såg första filmen för en vecka sedan [cheers] på svenska såklart 😉 det är samma bakgrundsmusik genom hela filmen!

Vill se alla på rad, någon dag. Till helgen kanske :3


   
SvaraCitera

kan typ inget om dinosauriermen läste en artikel (på toa, haha) häromdagen där det stod, få se nu vad jag kommer ihåg... jo, artikeln handlade om att många av de storamåste varit kallblodiga. därför att annars fick man inte ihopdet med den enorma växtlighet som de förbrukade i stora flockar i de områden där de rörde sig. maten hade inte räckt till för varmblodiga, som behöver mer energi. och därför var de också enormt känsliga för störningar i naturen, ungefär så....

fråga inte mer pleeze [smile]


   
SvaraCitera

Image
leve min gud.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Vill se alla på rad, någon dag. Till helgen kanske :3

Blev värsta sugen på filmkväll [cute]. Fast är inte sådär jättesugen på att kolla alla landet för längesedan filmerna ^^


   
SvaraCitera

lillefooot


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Fast är inte sådär jättesugen på att kolla alla landet för längesedan filmerna ^

Varför inte [cry]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Varför inte

Okok jag vill, vågade bara inte erkänna [cry]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Okok jag vill, vågade bara inte erkänna [cry]

Ofta det är något att skämmas över [confused][confused]


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Ofta det är något att skämmas över

Jag bor i värsta hooden [sad] vill inte att folket får reda på d, kanske tror jag är bög. De dödar såna här [cry]

De skrek att jag va bög bara för att jag hade röda byxor på mig en gång [sad]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

De skrek att jag va bög bara för att jag hade röda byxor på mig en gång [sad]

Hur kan du jämföra Landet för längesedan med röda byxor [sad]


   
SvaraCitera