Aviseringar
Rensa alla

DIRT BIKE 150cc


Ämnesstartare

tjenna jag funderar på att köpa en fiddy men jag vet inte vilken som håller bäst typ jag funderade på att köpa Zongshen 150cc men det sägs att den är dålig så jag undrar om ni vet någon bra för runt 6000kr som inte går sönder så lätt som tål lite grann och ska bara ganska hög sitthöjd iaf 80+ och vill att den ska kunna orka runt 150 kg typ så man kan skjussa nån =) vet ni någon bra? ??


   
Citera
Ämnesetiketter

zongshen e bara skit..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet du någon bra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

zongshen e bara skit..

vet du någon bra då?


   
SvaraCitera

japansgrill:

vet du någon bra då?

Orions e ok men håller inte för att köra extremt, men dom håller nog för att köra runt i stan med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Orions e ok men håller inte för att köra extremt, men dom håller nog för att köra runt i stan med.

men asså jag hade inte tänkt att köra i stan mer kanske hoppa lite gran inte så stora hopp och så men , asså kunna köra i skogen


   
SvaraCitera

japansgrill:

men asså jag hade inte tänkt att köra i stan mer kanske hoppa lite gran inte så stora hopp och så men , asså kunna köra i skogen

hmmm, den håller ju för att köra i skogen med o kanske lite småhopp men absolut inte mer.. Det är ju inte så att den exploderar för att du kör på ett gupp utan den slits ju efter hand och kommer ganska snabbt gå sönder om du inte tar de ganska försiktigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

hmmm, den håller ju för att köra i skogen med o kanske lite småhopp men absolut inte mer.. Det är ju inte så att den exploderar för att du kör på ett gupp utan den slits ju efter hand och kommer ganska snabbt gå sönder om du inte tar de ganska försiktigt..

hmm okrej okej vilken är mest värd att köpa då?


   
SvaraCitera

alla fiddysar är ju egentligen rent china skit..men exxo och honda fiddyn brukar hålla har jag hört..åkte orion själv ett tag och den knäktes på mitten när jag hoppade i ett stort hopp[confused] motorn gick bra som fan iaf,bytte aldrig olja och den bara tuffa och gick. men som sagt det är ju china det med,skit egentligen!


   
SvaraCitera

japansgrill:

hmm okrej okej vilken är mest värd att köpa då?

Lönt att fråga om dte på denna sidan, med allt inkompetent folk som hänger här[tard]

pörr40:

alla fiddysar är ju egentligen rent china skit..

Ja, ta bara pitpro till exempel, kinaskit rakt igenom. Samma med snakepit, fyfan vilka j*vla shing-shong-moppar[bigcheers]

Btw, på svenska så stavas det "kinaskit", och det är ett ord. Dessa särskrivningar[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Husaberg_motard:

Lönt att fråga om dte på denna sidan, med allt inkompetent folk som hänger här

haha okej ,


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera