Aviseringar
Rensa alla

dirty pleasures[blush]


Ämnesstartare

mmmh har du några sånna?

jag brukar äta snabbnudlar utan att koka dom först, asså bara bryta sönder dom lite och äta dom som dom är. och brukar jag sitta och äta crunchies osv direkt ur paketet.[sad]

(obs måste ej handla om mat)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Äta nudlar bara som de är, äru äcklig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Äta nudlar bara som de är, äru äcklig. [sad]

därför det är ett dirty pleasure ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde så ibland förr! har sällan nudlar hemma nuförtiden.

vet inte om jag har något sådant annars, om inte cigg räknas :- PP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

jag brukar äta snabbnudlar utan att koka dom först, asså bara bryta sönder dom lite

De där var lite creepy, för jag gör exakt samma sak. Fast så creepy var det inte, för jag gör det väldigt sällan nu för tiden. Dock hade jag en period för många år sedan då jag använde det som snacks som fan.

Ibland - återigen väldigt sällan, så äter jag flingor som snacks, alltså istället för chips. Eller ibland riskakor, knäckebröd eller rent av russin. Russin kan vara gott - om man äter det sällan nog. Men i alla fall jag tröttnar på dom rätt fort. Ett paket sen känner jag inte för det igen på ett halvår eller år.

Jag har diverse "chipsersättningar" (som jag tycker är minst lika gott), fyller på allt eftersom jag kommer på fler.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

an att koka dom först, asså bara bryta sönder dom lite och äta dom som dom är. och brukar jag sitta och äta crunchies osv direkt ur paketet.

men sluta tjocka dej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter ibland kall gröt och öser på sylt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aah det där med nudlarna var det jättepoppis att göra när jag gick i låg-/mellanstadiet. snacks för 2 kr liksom. alla gjorde't.

vet inte om jag har något sånt nu dock.


   
SvaraCitera
time
 time

Äppel- och kanelmüsli direkt ur paketet när jag är hemma hos mina föräldrar [blush]

Cigg och vin? Det är inte riktigt samma sak men det är en sak! Nej det är två saker. Men ändå! Och har gjort det där med nudlar hundra gånger också, speciellt på festival, bara hällde i kryddorna, skakade och åt som knäckebröd. Om nom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är dirty pleasures samma sak som guilty pleasures?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar verkligen The Bee Gees...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

är dirty pleasures samma sak som guilty pleasures?

haha oj det var nog det jag menade fan va pinsamt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha oj det var nog det jag menade fan va pinsamt[blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha trodde att du hade gjort en sextråd [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hahaha trodde att du hade gjort en sextråd [blush]

hahahah tänkte inte ens på att det lät snuskigt[blush] nu när du säger det så verkar det ju jättesnuskigt[sad]


   
SvaraCitera