Aviseringar
Rensa alla

Dirty talk?


Ämnesstartare

Gillar ni dirty talk i sängen? Hur pass mycket? Typ "Åh, du är så skön..." eller "Fan vad skön du är din lilla slyna..."
Går du igång på att kalla/bli kallad för nedvärderande saker som t.ex. slyna, slampa, hora? Och är det bara tjejen som kan bli kallad för det?

Vad gillar ni annars för typ av dirty talk? Typ "Åh, din kuk är så skön, knulla mig hårdare" eller "Älskar när du slickar mig sådär härligt våt"...

Dirty talk ftw skulle jag säga iaf! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

skulle nog bara börjat skratta om tjejen jag sexade började säga sånna saker[sad]


   
SvaraCitera

upphetsande javisst. men är min lite i fel mode så blir det mest roligt bara:x


   
SvaraCitera

jag kan inte prata när jag har sex, blir helt paralyserad om han försöker få mig att prata för det är så jääääääävla hemskt och pinsamt


   
SvaraCitera

pandan:

"Fan vad skön du är din lilla slyna..."

LOL

Min nuvarande pojkvän gillar dirty talk, inte av den nedvärderande typen vad jag vet dock. Haha. Men ja, man rycks väl med litegrann ibland.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck jag gillar all dirty talk, hade jag träffat en tjej som var grym på det hade jag nog kommit på 2 sec:D
sex är ju en aktivitet som man ska kommunicera mycke under, så varför inte försköna det lite med dirty talk:) annars blir det bara
"nej du får nog ta och jucka lite snabbare annars skiter vi i det"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

"nej du får nog ta och jucka lite snabbare annars skiter vi i det"

Sjukt avtändande... [n]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kodou:

Min nuvarande pojkvän gillar dirty talk, inte av den nedvärderande typen vad jag vet dock.

Vad för typ av saker är det då t.ex.?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar stöna "vill suga din pappas kuk", ingen tjej har klagat[wink]


   
SvaraCitera

pandan:

Vad för typ av saker är det då t.ex.?

Haha fiskar du runkmaterial eller [cute]

kefka:

brukar stöna "vill suga din pappas kuk", ingen tjej har klagat

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Sjukt avtändande... [n]

precis, därför dirty talk


   
SvaraCitera
Åtta

kodou:

Haha fiskar du runkmaterial eller [cute]

Har du sett hans trådar eller? Det är allt han gör. Karatekatten v2, är min gissning.


   
SvaraCitera

Åtta:

Har du sett hans trådar eller?

Tyvärr inte ;P


   
SvaraCitera

pandan:

"Fan vad skön du är din lilla slyna..."

mmm! jag gillar dirty talk, helst nedvärderande och grovt. ja absolut det finns ju en gräns men man knullar ju inte idioter heller. Killar fattar oftast hur långt man kan gå, jag gillar när det är precis så där på gränsen till att bli för oförskämt. Det tänder mig som fan.
Det är synd på killar som är snygga men stela, som inte kan slappna av och prata lite dirty och ha roligt i sängen. Sådant kan störa mig, då vill man bara bitchslappa dom för att få dom att slappna av, släppa loss. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

jag gillar när det är precis så där på gränsen till att bli för oförskämt. Det tänder mig som fan.

Mmm, det är porrigt som fan! Älskar att kalla tjejen för saker som slyna och slampa samtidigt som jag knullar henne hårt. Låter henne gärna vara handbojad samtidigt också... [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommunikation och uppskattande kommentarer är ju bra, men "dirty talk" verkar mest fånigt.

Men rollspelar man ska man ju leva in i sin roll, men då ska det vara ordentligt också, inte "vi kryddar vårt trista svenssonsex med löjliga quasisexiga kommentarer."


   
SvaraCitera