Aviseringar
Rensa alla

Dirty talk?


pandan:

Mmm, det är porrigt som fan! Älskar att kalla tjejen för saker som slyna och slampa samtidigt som jag knullar henne hårt. Låter henne gärna vara handbojad samtidigt också...

raowr!!!!! det är sådana killar jag vill träffa, ordentliga män som kan knulla på riktigt. riktigt jävla hett är det.


   
SvaraCitera

UndercoverBrother:

sex är ju en aktivitet som man ska kommunicera mycke under, så varför inte försköna det lite med dirty talk:) annars blir det bara
"nej du får nog ta och jucka lite snabbare annars skiter vi i det"

För man kan bara säga det på två sätt? Man skulle ju kunna, om man inte känner för att vara vulgär, bara säga "Fortare" eller "Hårdare" eller något. Behöver ju inte vara konstigt eller avtändande bara för att det inte är vulgärt. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

raowr!!!!! det är sådana killar jag vill träffa, ordentliga män som kan knulla på riktigt. riktigt jävla hett är det.

Grrr!
Vart sa du att du bodde nu igen? [wink] pm:a! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]
är dock dålig på att snakka under sex... Är blyg. Måste nog älska personen på ett speciellt sätt för att kunna snakka så.
Men han får gärna snakka ditry[cute][cute][cute][cute][cute][cute]


   
SvaraCitera

alla älskar dirty talk, det är bara att erkänna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om när han kvider efter luft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

alla älskar dirty talk, det är bara att erkänna.

dina strumpor är för stora ditt slyngel. gå och hämta pappas ölkorv


   
SvaraCitera

knuttetiin:

dina strumpor är för stora ditt slyngel. gå och hämta pappas ölkorv

hahahaha, härligt va 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MMm. Typ "fan vilket nice ass du har baby, grrr spank it mmmm", feting kåt direkt [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

hahahaha, härligt va 😀

ya kno it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För man kan bara säga det på två sätt? Man skulle ju kunna, om man inte känner för att vara vulgär, bara säga "Fortare" eller "Hårdare" eller något. Behöver ju inte vara konstigt eller avtändande bara för att det inte är vulgärt.

jag skulle nog ändå vilja kalla det dirty talk/pepptalk:)
kalla varandra för hora och sånt sparar jag till när det är bdsm på tapeten[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

dina strumpor är för stora ditt slyngel. gå och hämta pappas ölkorv

[love]


   
SvaraCitera

UndercoverBrother:

jag skulle nog ändå vilja kalla det dirty talk/pepptalk:)

Är väl inte dirtytalk, är väl mer... Vägledande instruktioner. Typ. För att det ska vara dirtytalk måste det väl ändå vara... Dirty. Känns som att man använder mer vulgära ord då, och att säga "Försiktigt" eller "Det är mysigt" är ju inte så vulgärt.


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

"Det är mysigt" är ju inte så vulgärt.

"Det är mysigt, din slyna."

Kanske det bästa av två världar?


   
SvaraCitera

Åtta:

Kanske det bästa av två världar?

Eller schizofreni?


   
SvaraCitera