Aviseringar
Rensa alla

Disciplin finns det ingen


Harpyja:

Ska jag lägga mig hungrig för den här gången och äta en redig frukost när jag väl vaknar?

lol, ofta du äter redig frukost imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

ät dig mätt på mat.
är du hungrig nu? ät mat nu.

Men om jag äter mat nu kommer jag inte att vara hungrig i morgon eftersom jag inte smälter maten tillräckligt som jag borde trots att jag tränar regelbundet. Eller någonting fel måste det vara eftersom man skiter en gång i veckan typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ju hur bra som helst så som du har det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

låter ju hur bra som helst så som du har det[smile]

Skojaru eller. Det är fan skönare att skita än att ha sex...Eller inte men nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag en hel nutellaburk i skåpet som är synd att slänga och låta ruttna. Vad gör jag med den?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men om jag äter mat nu kommer jag inte att vara hungrig i morgon eftersom jag inte smälter maten tillräckligt som jag borde trots att jag tränar regelbundet. Eller någonting fel måste det vara eftersom man skiter en gång i veckan typ[shake]

mm, men var du inte tjej då?

du smälter maten som alla andra. problemet är att du inte äter mat och fiberfattig sådan när du gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad gör jag med den?

Släng den. Eller ät den och sväll.

Sluta ha kontanter på dig, godisköpen minskar kanske om du måste dra fram fortet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

du smälter maten som alla andra. problemet är att du inte äter mat och fiberfattig sådan när du gör det.

Det iof. När jag gjorde det förut så blev det i alla fall lite bättre men det är sjukt hur mycket fibrer man var tvungen att få i sig för att ens få igång magen. Jag orkade inte.

AndyH:

Släng den. Eller ät den och sväll.

Hm. Kanske kan unna mig en nutellamacka varje lördag? Men det känns inte som att det skulle hjälpa mig att få bort mitt godissug.

AndyH:

Sluta ha kontanter på dig, godisköpen minskar kanske om du måste dra fram fortet.

Jag ska börja tänka på det. Jag fruktar mest bara att jag kommer bli gnällig och irriterande när jag inte får mitt godis. Det är typ tröstäntande[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Skojaru eller. Det är fan skönare att skita än att ha sex...Eller inte men nästan.

okejdå, kanske inte så bra[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ska jag lägga mig hungrig för den här gången och äta en redig frukost när jag väl vaknar?

ja det tycker jag. efter några dagar är det inte jobbigt att äta på morgonen längre. eller så tar du typ en macka bara nu också.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det iof. När jag gjorde det förut så blev det i alla fall lite bättre men det är sjukt hur mycket fibrer man var tvungen att få i sig för att ens få igång magen. Jag orkade inte.

din uppfattning är sne, det är dina kostvanor som är sjuka.
käka bröd/knäckebröd, musli och grötvarianter och en skvätt kaffe varje dag så får du nog igång magen.
bulka detta med 1-2 rejäla mål mat + dina godsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

käka bröd/knäckebröd, musli och grötvarianter och en skvätt kaffe varje dag så får du nog igång magen.

Fast det gör jag, men inte regelbundet. Men ska tänka mer på det. Förut åt jag fiberflingor till frukost och mellis, lunch i skolan och middag efteråt. Därefter åt jag knäckemackor. Det gick inte så bra i alla fall.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fast det gör jag, men inte regelbundet. Men ska tänka mer på det. Förut åt jag fiberflingor till frukost och mellis, lunch i skolan och middag efteråt. Därefter åt jag knäckemackor. Det gick inte så bra i alla fall.

mängden mat är i alla fall avgörande.
jag upplever i alla fall att mycket mat och träning tar en till toaletten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

mängden mat är i alla fall avgörande.
jag upplever i alla fall att mycket mat och träning tar en till toaletten.

Lägga till på att-tänka-på-listan.
Nu ska jag äta knäckebröd för att bli av med hungern så att jag kan sova ordentligt. Sen i morgon får vi se hur det går och om det inte går på en vecka så skriver jag igen så får ni skälla på mig[sad] Är det skoj nog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visualisera din framtid. Fet, sjuk och fattig. [cool]


   
SvaraCitera