Aviseringar
Rensa alla

disciplin


Ämnesstartare

vad tror ni det är som gör att en del, med tunnelseende, målinriktat koncentrerar sig på en uppgift de inte ens egentligen är intresserade av? vad driver dessa människor? en vanföreställning om huruvida skatten är deras när de väl har klarat av alla uppgifter och gått miste om allt annat som istället för att kontrollera dem själva hade kunnat kontrolleras av dem och ge insikter på ett naturligt sätt?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag förstår mig inte på människor som kan läsa en 5-årig utbildning för ett yrke som dom intresserar sig för enkom därför att dom kommer tjäna mycket pengar. Sen sitter dom där och nöter på kontoret på sitt pisstråkiga jobb, belöningen kommer den 25e varje månad. Hur kan man leva sitt liv på det sättet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag

Du är fett OT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är fett OT.

lite granna kanske, men jag var tvungen att få ur mig det där haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

lite granna kanske, men jag var tvungen att få ur mig det där haha

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

text

förlåt, men jag kan inte ta dig seriöst efter att ha sett en bild på din röv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

förlåt, men jag kan inte ta dig seriöst efter att ha sett en bild på din röv [blush]

Jag är en härlig paradox ända in i amygdala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen gör så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trygghet. "Har jag pengar ordnar sig allt tillslut". I alla fall för den person i min närhet som beter sig exakt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ingen gör så

självklart inte, men mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

självklart inte, men mer eller mindre

vad menar du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vad menar du då?

hej
vet inte, jag tror jag menade att en del tror så starkt på att det finns ljus i tunneln
men vill inte denna tråden längre, är på gott humör idag, sov 11 timmar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

hej
vet inte, jag tror jag menade att en del tror så starkt på att det finns ljus i tunneln
men vill inte denna tråden längre, är på gott humör idag, sov 11 timmar [smile]

[smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[smile][smile]

[smile]
Själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[smile]
Själv?

Jag sov konstigt och fick ont i nacken. Det blev lite bättre när jag hängde min väska fylld med mat på den på vägen hem, men fortfarande. Jobbigt. Upptäckte att jag nog inte behöver plugga så mycket inför mattetentan med. Inte alls egentligen, klarade typ alla uppgifter när vi övade. Nu är jag ledig till fredag. [smile]


   
SvaraCitera