Aviseringar
Rensa alla

disciplin


Ämnesstartare

ennie:

Jag sov konstigt och fick ont i nacken.

Går kanske över.

ennie:

Det blev lite bättre när jag hängde min väska fylld med mat på den på vägen hem, men fortfarande. Jobbigt.

Testa hänga på lite olika sätt tills det blir bra kanske, eller bara vila, jag är ingen expert på nackar.

ennie:

Upptäckte att jag nog inte behöver plugga så mycket inför mattetentan med. Inte alls egentligen, klarade typ alla uppgifter när vi övade.

[smile][smile][smile]

ennie:

Nu är jag ledig till fredag. [smile]

Lyx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Testa hänga på lite olika sätt tills det blir bra kanske, eller bara vila, jag är ingen expert på nackar.

nej orkar inte hålla på med sånt

det får gå över sj

Infraröd:

Lyx.

jaa typ

Infraröd:

[smile][smile][smile]

hehhe..[wink].....

Infraröd:

Går kanske över.

ja '


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

vad tror ni det är som gör att en del, med tunnelseende, målinriktat koncentrerar sig på en uppgift de inte ens egentligen är intresserade av? vad driver dessa människor?

Människan är i stort ett vanedjur. Disciplinerade människor har helt enkelt över en tidsperiod byggt upp vanan att vara målinriktade.

Hell_man:

Sen sitter dom där och nöter på kontoret på sitt pisstråkiga jobb

Jag skulle tro att det är roligare att jobba som civilingenjör än vända hamburgare på donken. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hehhe..[wink].....

..[crazy]...[cute]..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Jag förstår mig inte på människor som kan läsa en 5-årig utbildning för ett yrke som dom intresserar sig för enkom därför att dom kommer tjäna mycket pengar.

det fattar inte jag heller. jag har en kompis som ska läsa till advokat eller läkare sen BARA för att få bra lön. bättre med ett yrke man trivs med tycker jag. det tyckte dock inte hon - eller jo, om det ger bra lön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det fattar inte jag heller. jag har en kompis som ska läsa till advokat eller läkare sen BARA för att få bra lön. bättre med ett yrke man trivs med tycker jag. det tyckte dock inte hon - eller jo, om det ger bra lön.

asså nu är detta ot, men låt henne göra det om hon vill
det är stor sannolikhet att hon dessutom börjar intressera sig för yrket när hon väl fattat vad det handlar om
det man vet, gillar man, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

men låt henne göra det om hon vill

jag hade inte tänkt hindra henne [no-no]
tycker bara att det är konstigt att det enda vissa tänker på är pengarna och inte hur dom kommer trivas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker bara att det är konstigt att det enda vissa tänker på är pengarna och inte hur dom kommer trivas.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tramsnisse:

Jag skulle tro att det är roligare att jobba som civilingenjör än vända hamburgare på donken. [rolleyes]

Vad har det med saken att göra? Den som jobbar som exempelvis civilingenjör enbart för att man tjänar mkt pengar på det jobbar av samma anledning som någon som jobbar på Donken, Skillnaden är bara att man tjänar duktigt mkt mer som cilvil...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det fattar inte jag heller. jag har en kompis som ska läsa till advokat eller läkare sen BARA för att få bra lön. bättre med ett yrke man trivs med tycker jag. det tyckte dock inte hon - eller jo, om det ger bra lön.

Ja, precis. Jag skulle lätt hellre jobba med något som jag älskar och tkr är intressant och tjäna ganska dåligt med pengar än ngt som jag hatar men får mkt pengar för. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera