Aviseringar
Rensa alla

Diskret köpa fleshlight/lösvagina


Ämnesstartare

Hej! Jag är 16 år och vill införskaffa mig en fleshlight, men hur ska jag göra det? Jag vill verkligen inte köpa över disk. Det bäste vore om jag på något sätt kunde beställa online och få ett diskret paket skickat till en sån där postplats där man kan hämta det. Men jag vet inte hur betalningen skulle gå till, eftersom att jag är 16. Jag vill ju verkligen inte att morsan ska få nys om det.
Jag undrar också om man måste köpa vattenbaserat glidmedel eller om det går att köra med lite rapsolja typ?

Tack på förhand!

PS: Om någon har någon erfarenhet får ni gärna skriva vilken modell ni tycker är bäst. Blink


   
Citera
Ämnesetiketter

Be din farsa? Om du inte vill gå till en butik haha


   
SvaraCitera
Kudhos

Hur har du tänkt att du ska hålla det hemligt om du ska TA HEM den? Dina föräldrar kommer hitta den.


   
SvaraCitera

Går att köpa online om du har eget kreditkort. Dock kan dina föräldrar eventuellt kolla dina överföringar, men det beror på. 


   
SvaraCitera

Beställ mot postförskott. Det brukar vara 16 år på det. Tror jag. Kanske beror på företaget iof. 


   
SvaraCitera

Få tjejerna i klassen att ha ett sexualkunskapstest med det som pris 
blink blink


   
SvaraCitera
HildeE

Du kan ju köpa över nätet? Finns massor med sidor som säljer. för ex här: Fleshlight. Diskret och man kan inte se att det är sexleksaker på boxen 🙂


   
SvaraCitera
HildeE

BTW man ska kunde beställa via postförskott eller med kreditkort om man har fast man är under 16 🙂 TROOOR jag, men iaf via postförskott! 


   
SvaraCitera

Har du kort är det bara att köpa på de flesta ställen oavsett vad som står. Annars gör som isola skrev och ta det mot postförskott. Kan tänka att det behövs mycket glidmedel för att efterlikna äkta vara ja..  🙂

http://box2you.se/index.php?route=product/category&path=63


   
SvaraCitera
rls2
 rls2

Har köpt min Flehlight från Lavour, gick jättebra och väldigt diskret. Kom i en diskret vanlig kartong utan text på, och utan att det stog vem om skickat den eller vad det var i på adresslappen. Köpte även Lavours vattenbaserad glidmedel till. Blir så mycket bättre känsla med det!


   
SvaraCitera