Aviseringar
Rensa alla

Diskussion: Har korta killar små snoppar?


Ämnesstartare

Röstningen blev ju inte särskilt lyckad, så jag prövar en diskussion istället. En diskussion borde klara sig undan spydiga kommentarer.

Alltså, vad tror ni?

Märk väl att jag inte orkar förklara mig lika grundligt i den här tråden...


   
Citera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

Men ge dej kortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men ge dej kortis

Haha, det är inte bara killar med dåligt självförtroende som startar sådana här trådar. En del (som jag) är bara uttråkade helt enkelt.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Det är ett jävla lotteri... sannolikheten att den är liten är väl typ 2/5, sedan finns det faktorer som spelar in på chansen att den faktiskt är liten, typ självförtroende, kukförlängare (materiella saker, feta muskler, besserwissers)... Men det är så vitt jag förstått lika stor chans att en kort kille har liten kuk, som att en lång kille har liten. Fast vem fan vill ligga med en kort kille anyway?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Fast vem fan vill ligga med en kort kille anyway?

Om han är snygg och har stor kuk. Fast det spelar alltså ingen roll ändå menar du?[surprised]


   
SvaraCitera

har korta tjejer små bröst?


   
SvaraCitera

Har långa tjejer slapp fitta?


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Om han är snygg och har stor kuk. Fast det spelar alltså ingen roll ändå menar du?[surprised]

Haha, att vilja ligga med någon för att den har stor kuk är så jävla ute. Nej, det spelar ingen roll menar jag. Jag ligger med folk jag tror kan tillfredställa mig. Lampan kan jag släcka, kuken struntar jag i.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

har korta tjejer små bröst?

DeathOrGlory:

Har långa tjejer slapp fitta?

Allt är relativt.

Liksom med snoppar. Frågan är vad folk tycker, INTE JAG. När ska folk fatta detta om oss trådskapare? [shake]


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Frågan är vad folk tycker, INTE JAG.

Om man TYCKER att korta killar har små snoppar är man nog lite ... korkad tror jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om man TYCKER att korta killar har små snoppar är man nog lite ... korkad tror jag

Ojrå.. det ska vara TROR också.


   
SvaraCitera

Värt med två trådar?


   
SvaraCitera