Aviseringar
Rensa alla

Diskutera Fredrik och Filippa Reinfeldts seperation


Ämnesstartare

Vad tycker vi om den?


   
Citera
Ämnesstartare

Vem bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palle:

Diskutera Fredrik och Filippa Reinfeldts seperation

Aa.. fast näe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting


   
SvaraCitera
time
 time

Undrar lite varför.

Hoppas att det är någon smaskig orsak som läcker ut lite senare. "REINFELDT BESTÖRT ÖVER ATT FILIPPA INTE LÄNGRE VILL PENETRERA HONOM I ANALEN - SÄNKER A-KASSAN LITE TILL I PROTEST"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det händer nog inte så mycket i ens liv om man vill gräva djupare in på ämnet.


   
SvaraCitera
mynona

Tack och lov tycker de flesta ingenting. Detta är ju inte USA där en separation skulle anses som en politisk skandal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är synd. hoppades på att de, tillsammans med äldsta sonen, skulle lägga grunden för en ny politisk familjedynasti men så verkar det inte bli nu... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte mer om deras skilsmässa än vad jag gör om de flesta andras som jag inte känner personligen.


   
SvaraCitera

Jag tycker som en blatte tycker och uttryckte i sin statusuppdatering:

"Reinfeld Kan Inte Hålla Sin Fru I Schack ? Hur Fan Ska Han Leda Sverige ???!!!!!"

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

tycker det är synd. hoppades på att de, tillsammans med äldsta sonen, skulle lägga grunden för en ny politisk familjedynasti men så verkar det inte bli nu... [sad]

Det är mycket möjligt att separationen bara är rent av taktisk. Filippa kan ju inte avancera i politiken utan att kritiseras för svågerpolitik. Chansen finns att de någon gång i framtiden går ihop igen, och då kan väl den drömmen kanske gå i uppfyllelse. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

som en blatte

du så jävla rasistisk [cute]


   
SvaraCitera
höna

kunde inte bry mig mindre

vem vill va gift med han liksom

och vem vill va gift me henne


   
SvaraCitera

Tickstart:

du så jävla rasistisk [cute]

ibland =)=)


   
SvaraCitera