Aviseringar
Rensa alla

Diskutera hörlurar och ljud.


Bananlåda:

Säg det där igen fast på svenska

Vad är det du inte fattar? 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Vad är det du inte fattar? 

Vad du skrev riktigt


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Då vi precis flyttat har jag inte hunnit sätta upp alla grejer och använder jag för tillfället mitt "stenkaks rigg" som består av ett par gamla expert högtalare, en ennu äldre luxor stärkare och en även äldre gerrard skivspelare.
Ingen aning om namn på dom, om det äns står hihi. Luxorn har en "aux" osså så man kan lyssna på ny skränig musik me gammalt varmt brusigt ljud, vilket alltid är trevligt.

Hörlurar har jag fortfarande inte riktigt hittat några nya som jag vill ha och har råd med, använder ett par Sony mdr xb950bt som jag har behövt tejpa i hopa på alla möjliga vis. Tillräckligt mycket bas och extremt bekväma men fan asså, så bräckliga

Aux (auxiliary) är en vanlig linjeingång, precis som cd o till andra linjekällor. Det blir varken mer eller mindre brus om du använder en annan linjeingång.


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Vad du skrev riktigt

Som vad? Vet du inte att man knäpper händerna när man ber? 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Aux (auxiliary) är en vanlig linjeingång, precis som cd o till andra linjekällor. Det blir varken mer eller mindre brus om du använder en annan linjeingång.

Okej mr knowitall, menade inte att auxen brusade, detta är 50-60 åriga prylar.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Som vad? Vet du inte att man knäpper händerna när man ber? 

Nah ja venne, inte just det jag mena heller


   
SvaraCitera
Haien

Bananlåda:

Enklare att kommunicera med gud i absolut tystnad kanske

Jo det möjligtvis


   
SvaraCitera

Jag har HyperX Cloud Flight, och jag är inte nöjd. Ljudet låter ihåligt, och de ramlar av mitt huvud.

Jag fick några andra hörlurar på min födelsedag, men de hade oerhörd microphonics. Och jag tyckte att ljudet lät dåligt på dem också, men jag kanske har fel, jag vet inte.

Och jag har taktil överkänslighet, så om tyget av kuddarna är obekvämt, vill jag inte bära dem.


   
SvaraCitera

ANC Hjärta - fick äntligen testat ANC-funktionen och effektiviteten på mina JBL live 650BTNC ordentligt när jag åkte spårvagn i veckan och holy shit xD det ger dock lite känsla av lock för öronen men förhoppningsvis är de nåt jag kommer vänja mig vid. Kommer bli ljuvt att använda dessa i kollektivtrafik, på tåg och flyg i framtidenHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
YungG

Köpte mig ett par Bose QuietComfort 35 II för dryga 2 år sedan. Riktigt bra ljud och noise cancellationen är helt insane. Sitter man på flyget så hörs det knappt något buller. Glömmer nästan av att man sitter skittrångt och är miserabel!


   
SvaraCitera

Asså jag och hörlurar går inte ihop haha Söt har aldrig gjort..Rodnar

När jag lyssnar på mina så snurrar jag de runt min freestyle och så leker jag me de på olika sätt.. RodnarSöt Med tanke på att jag lyssnar på mina mixtapes så blir blir det så att man använder det väldigt ofta.. 

Jag vet inte asså jag är inte så bra på att ta hand hörlurar? det går oftast sönder efter ett tagGalen och det är ju bra hörlurar inta några billiga saker precis.. dessa finns ju inte att få på mer då de slutsålda här och jag älskar de då det är bra ljud och bas ^^

Men jag använder dessa ^^ Tumme upp fått 3 samma av 2 olika två  olika personer
little-fox-favorite-headphones.jpeg


   
SvaraCitera

kom nyss på tanken av de här ''beats by dre'' lurarna. ingen som använder de just nu förtiden? xD


   
SvaraCitera