Aviseringar
Rensa alla

Diskutera med mig.


Ämnesstartare

Börja vart fan som helst. Jag är uttråkad och mottagbar för all möjlig skit just nu. Men jag kommer ändå ifrågasätt den bara för att likna en osäker tioårig flicka med PMS


   
Citera

Varför har jag sådan hatkärlek till bandet Lifelover?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Varför har jag sådan hatkärlek till bandet Lifelover?

Du skäms lite smått när du inser att du diggar vardagsmisär och kallt kaffe. Det finns väl någonstans en motsägelse inom dig dock som motsäger sig detta. Kan det vara att du har uppfattningen att black metal inte ska låta som Kent? 


   
SvaraCitera

Varför är matte det enda ämnet jag misslyckas i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan hände med mina taggar?

 

 #incest #poesi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Varför är matte det enda ämnet jag misslyckas i?

 Det gör jag också. Vad tror du? Kan passa på att fråga vem det är på din profilbild. Det är något sofistikerat över kvinnans underbara hår och yttre kaxighet.


   
SvaraCitera

Inget Namn:
Vad fan hände med mina taggar?  #incest #poesi 

borde gå att redigera


   
SvaraCitera

Inget Namn: Du skäms lite smått när du inser att du diggar vardagsmisär och kallt kaffe. Det finns väl någonstans en motsägelse inom dig dock som motsäger sig detta

Gillar ditt inlägg här.

Inget Namn:

Du skäms lite smått när du inser att du diggar vardagsmisär och kallt kaffe. Det finns väl någonstans en motsägelse inom dig dock som motsäger sig detta. Kan det vara att du har uppfattningen att black metal inte ska låta som Kent? 

Eh, det får låta hur fan det vill. Sedan Kvarforth gjorde cover på "Utan dina Andetag" så är det lätt att acceptera 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

borde gå att redigera

 äsch. Don't give a Fuck. 


   
SvaraCitera

Inget Namn:

 Det gör jag också. Vad tror du? Kan passa på att fråga vem det är på din profilbild. Det är något sofistikerat över kvinnans underbara hår och yttre kaxighet.

För jag har ingen vänsterhalva? Det är Rihanna! Mm, visst är hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Gillar ditt inlägg här.

Eh, det får låta hur fan det vill. Sedan Kvarforth gjorde cover på "Utan dina Andetag" så är det lätt att acceptera 😉

 Jag gillar konstigt nog komplimanger även om jag sällan lägger ned mycket tid på att ta emot dom. Någon gillar mitt inlägg <33333 Fast Shinings Kent cover sög ju rätt rejält. Knappast bättre än alla dansbandsversioner som har gjorts på låten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

För jag har ingen vänsterhalva? Det är Rihanna! Mm, visst är hon.

 Fan mycket möjligt. Kanske är ett liknande fall för mig. Tror jag spenderat de tre senaste mattelektionerna med att sova. Wow. Lite förvånad, gillar inte Rihannas musik. Men den där bilden är fin. Varför behövde du och Gruva regga er 2013? Ni tillintetgjorde mina chanser att vara årets nykomling.


   
SvaraCitera

varför har du så vettiga åsikter?


   
SvaraCitera

Inget Namn:

 äsch. Don't give a Fuck. 

whoah!!! nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
varför har du så vettiga åsikter?

 Puss! Är väl uppvuxen så? Hört så mycket skit att jag måste vara vettig? 

df rqp:

whoah!!! nice

 I'm keeping it gangsta....


   
SvaraCitera