Aviseringar
Rensa alla

Disney!!!!


Ämnesstartare

Vilken disney låt kan ni rekommendera som ni tycker är bra?

Det finns ju hur många som helst med jättefina texter. Min favorit är "Son of man" från Tarzan. [wink]


   
Citera
Bell
 Bell

Alla Disneylåtar är översmöriga.
Men Circle of Life från Lejonkungen är väl rätt fin?

Och sen den där som Esmeralda sjunger i Ringaren från Notre Dame. "Jag vet inte om du hör mig, men ber dig om ett svar, jag vet itne om du lyssnar på den bön jag har" Typ en bön helt enkelt.

Haha, vi hade en Disney-musikal i 3:an [party] Så egentligen är jag expert på Disneylåtar [cool] Gillar Färger i en vind från Pochahontas (stavning?) också..


   
SvaraCitera

Typ alla från Lejonkungen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Haha, vi hade en Disney-musikal i 3:an Så egentligen är jag expert på Disneylåtar Gillar Färger i en vind från Pochahontas (stavning?) också..

Haha jo, vi har också här på estet linjen en uppvisning med disney låtar så jag tänkte ha några tips om vilka låtar vi kan spela 😉 Men jo den låten är ju jättebra! eller alla låtar du sa är bra 🙂


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

Voldo:

Typ alla från Lejonkungen.

[smile]


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera

Och, självklart:

Hittade inte svenska. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]Okey. Nån som kan skicka ett par disney låtar till mig på msn???


   
SvaraCitera

Havet e djuuuuupt

Hela min värld

Skönheten och Odjuret

Something There (svenska)


   
SvaraCitera

Jag älskar Disney. Lite kul är ju att jag har dubbat en del roller med, och gör det fortfarande. Säger inte vilka dock haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja disney är bäst! Det finns så många bra filmer som man uppskattar än att titta även när man är lite äldre haha XP Och låtarna har bra musik och jättefina texter


   
SvaraCitera

Beauty And The Beast är väl också en av de bästa låtarna.


   
SvaraCitera

Phil Collins låtar från Tarzan [blush]


   
SvaraCitera

Gillar faktiskt Anastacia - Once Upon A December [blush].


   
SvaraCitera