Aviseringar
Rensa alla

dissa hårinpackning


Ämnesstartare

hej hej
mitt hår har varit ganska slitet på det senaste.. och jag har inte haft råd att köpa någon hårinpackning så då provade jag med att köra med balsam ist!
Jag tog balsam i håret och virade runt en plastpåse och lät det vara så i ca 10 minuter, mitt hår känns helt nytt nu! haha kanske inte håller så länge men det är billigare än hårinpackningar iaf [cute]

bara ett tips typ..


   
Citera
zIGGE

Vad är sk hårinpackningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo. Så är det. Jag brukar inte ens vira in håret i någonting och det fungerar i alla fall.


   
SvaraCitera

Tycker inte det är någon större skillnad på en hårinpackning och ett bra balsam. Eller så gör man inpackningen helt själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar mitt hårmajonäs. [cute]


   
SvaraCitera

har inte använt hårinpackning på ett tag..men hårmajonäs e bra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig att inpackningar ger näring till håret, "tränger in".. medan balsam bara ger glans på ytan. finns iofs dyrare balsam som också ger näring (och som många med t.ex. lockigt hår väljer att göra; skippa schampoo och använda det dyrare balsamet som näringsgivande)


   
SvaraCitera

hmm balsam tar bara bort tovor inpackning tränger in på djupet


   
SvaraCitera

Brukar funka bra med värme också, typ balsam eller inpackning, plasthuva + bastu. Då jäklar blir håret mjukt. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte riktigt fattat det där... Jag menar, balsam gör håret mjukt. Medans hårinpacking ''tränger in på djupet''? Hårinpackning kan ju ändå inte reparera ett ''trasigt'' hårstrå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd inget. Tvätta inte oftare än en gång i månaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Tvätta inte oftare än en gång i månaden.

Sen kan man bre mackor med hårfettet.[y]


   
SvaraCitera

kallprat:

Sen kan man bre mackor med hårfettet.[y]

hhahhahaaaaaaaaaaaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Sen kan man bre mackor med hårfettet.

haha men fyfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Sen kan man bre mackor med hårfettet.[y]

Det luktar ju gott, så varför inte [wink]


   
SvaraCitera