Aviseringar
Rensa alla

Dissa på ett snällt sätt, går det?


Ämnesstartare

Tja

Nu är det så att en tjejpolare till mig vill träffa mig på måndag och hitta på något, bara vi två, utanför kompisgänget. Jag tackade Ja, men egentligen vill jag verkligen inte vara ensam med henne. Det är inget fel på henne så, verkligen inte, hon är skittrevlig och så, men för det första är jag livrädd för att hon stöter på mig (hon har i princip aldrig pratat med mig speciellt mycket förrän nu, och helt plötsligt vill hon träffas), och för det andra är jag rädd att jag verkligen inte "connectar" med henne. Jag har känner mig bara stel och obekväm när jag är ensam med henne, och jag har ingen jävla aning om varför, men det är irriterande som bara fan.

Så min fråga lyder som så; Hur dissar man någon på ett schysst sätt?

Jag vill fortfarande vara vän med henne, men bara inom gänget, och bara tillsammans med gänget, inte mer intimt än så.


   
Citera

Du får ge henne kompis-vibbar hela tiden typ. Så fattar hon väl. Och vad gäller eran date eller var det är, försök bara lida igenom det 😀

Föresten kanske det inte blir så farligt som du tror.


   
SvaraCitera

säg sanningen


   
SvaraCitera

Usch, tänk så tänker killen jag gillar med så 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

säg sanningen

Har funderat på det, men sist jag var ärlig och berättade sanningen sårade jag en av mina bästa vänner så mycket att hon inte vill prata med mig, hon vill inte veta av mig. Jag tror inte jag vill gå den vägen igen, men å andra sidan kommer hon ju fatta att jag inte vill träffa henne iaf.

emery:

försök bara lida igenom det 😀

Jag vill VERKLIGEN inte träffa henne, alltså det kommer bara bli udda och jobbigt.

SPiDERMANNEN:

Usch, tänk så tänker killen jag gillar med så 🙁

Stackare, kan tänka mig att det sårar rätt mycket att bli dissad på det sättet, varje gång man vill träffas [sad]


   
SvaraCitera

Säker på att du inte kommer ångra dig om du ställer in? Det är trots allt bara ett möte och det kanske inte alls går som du tror.


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

Jag vill VERKLIGEN inte träffa henne, alltså det kommer bara bli udda och jobbigt.

Ahapp... Säg att du har mens och inte kan komma då.
Eller så kan du säga att du har brud på G och att det skulle vara skumt om du drog ut med en annan tjej, fast hon bara är kompis.


   
SvaraCitera

hmm. hitta på att du är kär i en annan tjej, prata lite om det,
så som kompisar gör, så fattar hon ju att hon inte har nån chans.
förutom som kompis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Eller så kan du säga att du har brud på G och att det skulle vara skumt om du drog ut med en annan tjej, fast hon bara är kompis.

SwingSwing:

hmm. hitta på att du är kär i en annan tjej, prata lite om det,
så som kompisar gör, så fattar hon ju att hon inte har nån chans.
förutom som kompis.

Har precis kommit ur ett förhållande, och det var rätt mycket skit med det i slutet, så jag vill egentligen inte ha någon tjej, eller något mer än vänskap. Jag skulle ju kunna säga det till henne, men då måste jag ju träffa henne, och mitt förra förhållande måste komma på tal...Gaah jag är rätt säker på att hon stöter på mig, och jag vill inte såra fler tjejer [sad]


   
SvaraCitera

MEN LJUG OCH SÄG ATT DU HAR TJEJ PÅ G OCH INTE KAN DRA UT MED NÅN ANNAN DÅ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

MEN LJUG OCH SÄG ATT DU HAR TJEJ PÅ G OCH INTE KAN DRA UT MED NÅN ANNAN DÅ.

JA MEN DET ÄR JU JÄVLIGT SMIDIGT MED TANKE PÅ ATT HON BARA SAGT ATT HON VILLE HITTA PÅ NÅGOT PÅ MÅNDAG.


   
SvaraCitera

haha säg att dom andra vill umgås me dig samma kväll och säg "jag kan inte dissa dom? 🙁 vi kan väl umgås allihopa?" 😀


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

JA MEN DET ÄR JU JÄVLIGT SMIDIGT MED TANKE PÅ ATT HON BARA SAGT ATT HON VILLE HITTA PÅ NÅGOT PÅ MÅNDAG.

JA MEN JAG FÖRKLARADE JU INNAN ATT DU SKULLE SÄGA ATT DET SKULLE VERKA SKUMT ÄVEN OM HON BARA ÄR EN KOMPIS

Shit, då fattar hon ju att du inte är intresserad av henne och lär inte fråga igen. Och om du dessutom är säker på att hon stöter på dig så ser hon väl det som en potentiell date. Och då fattar hon själv att du inte kan gå med henne om du har nån på g.


   
SvaraCitera

din jävla bög, knulla henne bara.


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

Har funderat på det, men sist jag var ärlig och berättade sanningen sårade jag en av mina bästa vänner så mycket att hon inte vill prata med mig, hon vill inte veta av mig. Jag tror inte jag vill gå den vägen igen, men å andra sidan kommer hon ju fatta att jag inte vill träffa henne iaf.

men då hade du antagligen gjort någt så dumt att du såra din vän.
stå dtt kast lixom


   
SvaraCitera