Aviseringar
Rensa alla

Dissa snällt?!


Ämnesstartare

En kille som vi kan kalla L var tidigare tillsammans med en av mina bästa vänner, S. Jag kände honom inte då, men bara någon vecka efter det tog slut mellan dem blev det av en händelse så att jag och en kompis, F, snackade med honom i skolan. Han verkade väl trevlig och så, tänkte inte mer på det.

När vi blivit vänner på facebook blev han väldigt på. Kommenterade bilder och statusar hela tiden.

Jag har hört att han plötsligt har blivit player och håller på med massor av tjejer på en gång. Någon kommer hem och suger av honom och går sen. Någon "sover över". Någon strular på fest. Därför ville jag inte ta några av hans kontaktförsök på allvar, kändes egocentriskt och så. Men nu börjar det gå över gränsen och jag tror inte jag kan bortförklara det som något annat längre.

Han fullkomligt trakasserar mig på msn och sms, vill att jag ska komma och "mysa :*", skriver pusspuss<3, säger att han ska värma mig om jag fryser och annat smörigt, kallar mig söt-(mittnamnhär) skojar om att jag är hans flickvän osv osv osv!
Imorgon ska han fixa in mig på fest och har fixat dricka åt mig, jag känner mig som det största svinet i världen som utnyttjar honom så och tänker lägga av med det snarast.
Dock så vet jag inte hur jag ska dissa honom snällt, för jag är inte alls intresserad, dessutom vill jag inte att S tror att jag håller på med hennes ex.
Jag råkar också vara alldeles för kär i en av Ls bästa kompisar.

Undrar också om det är mig han är intresserad av eller min vagina?

Känner ångest inför att behöva träffa honom imorgon och vet inte hur jag ska göra för att ta avstånd utan att känna mig allt för elak. I och för sig kommer F att vara med men han har förväntat sig att få träffa mig själv.

HUR FAN GÖR JAG?
rädda mitt arma liv. seriöst.


   
Citera

Snarare dina bröst [rolleyes]


   
SvaraCitera

herewego:

Undrar också om det är mig han är intresserad av eller min vagina?

The difference is what? [crazy]


   
SvaraCitera

lol vilken mes.

Han behöver en snärt på näsan för att fatta att man inte vill.
Ignorera honom då, det verkar fungera på sådana jobbiga typer som inte kan fatta att det är slut.


   
SvaraCitera

det är ju bara säga att du inte vill ha med honom att göra.


   
SvaraCitera

Han verkar desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ju bara säga att du inte vill ha med honom att göra.

det är ju liksom då man känner sig som en idiot som avvisar honom så, eller, liksom... tror att man är den enda. jag är förmodligen en av minst tio tjejer. känns lite fånigt att säga så, även om det inte är det, eller. bra att jag kan uttrycka mig </3


   
SvaraCitera

herewego:

Någon kommer hem och suger av honom och går sen.

Vill vara honom.


   
SvaraCitera

Okej säg så här

"Alltså grabben, back off. Vi är vänner, thats it. Kan inte du acceptera det, your lost"

Imponerad, förstår [cool]


   
SvaraCitera
kachin

varför vill du dissa honom snällt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

varför vill du dissa honom snällt?

jag tycker inte om att vara elak, och han har ju ändå gjort mig lite tjänster. ehe.


   
SvaraCitera
kachin

herewego:

jag tycker inte om att vara elak, och han har ju ändå gjort mig lite tjänster. ehe.

okej. men ignorera/säg att du inte vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah, har typ 3 killar som håller på o skriver sådanna grejer
till mig på msn och sms. om dem skriver typ:
jag vill vara med dig nu. då skriver jag: men jag vill inte vara med dig just nu.

jag dissar dem så.
tycker det känns lite halvsnällt. 🙂


   
SvaraCitera

S♥P♥R♥I♥D♥E♥R K♥Ä♥R♥L♥E♥K


   
SvaraCitera

Heter han Linus ;)))))))))))


   
SvaraCitera