Aviseringar
Rensa alla

Dissad?


Ämnesstartare

Okej, hur hade ni (främst tjejer) reagerat på följande:

Jag och en kille träffades på en fest men vi strulade inte eller nåt sånt, men vi pratade och hade trevligt tillsammans liksom. Vi pratade med varandra på facebook några dagar efter det men inte mycket mer än så. Typ en månad senare festar vi tillsammans igen men inget händer utan vi har bara kul tillsammans o.s.v. sen börjar vi smsa, han skriver ganska "flörtiga" sms och säger att han vill festa tillsammans igen och att han tycker att vi ska hitta på nåt nån gång. Vi smsar gulliga sms till varandra i typ två veckor och planerar lite smått att festa ihop men det blir inte av. Några dagar efter att han sagt att han vill träffa mig ändrar han relationsstatus på facebook till att han har flickvän.

Är inte detta ganska dålig stil eller överreagerar jag? ;s Tröttnade han på mig?


   
Citera

Han tröttnade nog på dig ja.

Men visst, kanske lite dålig stil. Ser dock inget fel med flörtande, speciellt inte om man är singel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni etablerat något mer, träffats mer osv hade ni ju kunnat komma överens om att inte träffa andra.

Fast att han blev tillsammans med någon annan så fort trots att ni pratat om att träffas var såklart taskigt av honom. Han verkade vara väldigt desperat.


   
SvaraCitera

han kanske gillar att fiska på många håll samtidigt
större chans man får napp


   
SvaraCitera

Tycker det är lite dålig stil att ge dig falska förhoppningar.

Men:

Blivande_japan:

han kanske gillar att fiska på många håll samtidigt
större chans man får napp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vart dissad av en tjej bara för några timmar sen..tröttnade hon på mig? det undrar jag [tard]


   
SvaraCitera