Aviseringar
Rensa alla

Dissad 🙁


Ämnesstartare

Jag har snackat med en kille i snart två månader, vi har träffats en gång och eftersom att han bor nästan två timmar bort från mig med buss och klockan blev så mycket bestämde vi oss att han skulle få sova hos mig. Sen nästan dag skulle han åka hem och jag följde med han till stan där bussen gick, när bussen kom så kramades vi och sen inget mer. Senare skrev han på smsa att han skulle vilja ses igen. Veckan efter bestämde vi oss för att ses igen och han skulle komma till mig lite senare på dagen för han ville träna innan. Sen så skriver han på sms att hans chef på hans jobb sagt att han ska börja jobba nästa dag så vi kunde inte ses. Han har vi några tillfällen senare på kvällarna velat att jag ska komma till honom och att han kan betala bussen, men jag sagt att jag inte kan komma för att det är så sent (nio) men kan komma tidigare en annan dag. Han har sagt att jag är söt och jag det till han. Sen denna vecka har det varit lite konstigt från hans sida och jag frågat om jag har gjort något men det har jag inte. I onsdags skrev jag till han på sms men fick inget svar. Skrev till han igen på fredagskvällen för att önska glad påsk men inte fått något svar.
Jag vet liksom inte vad jag gjort?! Kommer han någonsin att höra av sig till mig igen?


   
Citera
Ämnesetiketter

han kanske sket i det för att det blev för krångligt med att kunna ses och så. fast det vet jag ju inte, bara en teori.
kan du inte ringa honom?


   
SvaraCitera

han kanske också känner sig dissad för att du aldrig kan ses.


   
SvaraCitera

Åk hem till honom och överraska honom genom att vara klädd i trenchcoat utan någonting under!! Åh så romantiskt [blush]


   
SvaraCitera

Åh , jag känner igen mig. Detta kommer låta dumt men pröva igga han? Han kanske ångrar sig då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan du inte ringa honom?

Jo det kan jag ju göra men vet ju inte bara vad man ska säga och sen kommer han väl tycka att jag är jobbig 🙁


   
SvaraCitera

men typ, ring och fråga vad som står på. så du vet om du ska skita i honom eller vänta (??) eller vad du ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men typ, ring och fråga vad som står på. så du vet om du ska skita i honom eller vänta (??) eller vad du ska göra.

Vill ju gärna ringa men ändå inte, för känns som att ringer jag inte kanske det finns en större chans till att han senare hör av sig till mig. Annars kanske han bara tycker jag är jobbig och väljer då att dissa mig helt.


   
SvaraCitera