Aviseringar
Rensa alla

Dissad


han kan vara asexuell.
prata öppet om sex med honom, förklara hur du känner och fråa honom hur han känner.


   
SvaraCitera

f1 gay


   
SvaraCitera

Prata med honom och fråga om han älskar dig och varför han inte vill ha den där mysiga stunden med dig?

Om han pratar om Kyskhetslöfte så är han inte så mycket att hänga i julgranen, För antagligen vill han bli en Präst/Munk eller så slingrar han sig för han är ganska feg/omogen

Vem vet, Han kanske är bög eller har en sjukt liten snopp och skäms över det? Eller så kanske han skäms över hur hela han ser ut, Eller så kanske han tror att man tappar kuken efter samlag 😉 Eller så kanske han inte vet hur man gör och är rädd att göra fel, Eller så kanske han blir äcklad utav könsorgan och kommer aldrig att ha sex

Eller så kanske han är en hund som väntar på kommando utav dennes husse/matte - Mamma/Pappa. VARSÅGOD! Nu får du ha sex..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det kan va så att han är osäker och rädd att göra fel men jag kan inte direkt "visa honom" eftersom jag själv är oskuld och han inte vill försöka ens. Sen vet jag inte vad jag ska säga " du varför vill du inte ha sex med mig?" Han säger redan att jag är ett perv.Vill inte direkt försöka bekräfta hans korkade uttalande.

Jag har frågat honom om han är en sådan som vill vänta tills han är 18 eller gift eller något men då säger han "jag har inga speciella regler" och sen va det slut på den disskutionen utan att vara det minsta visare. Och han säger minst 4 gånger om dagen att han älskar mig.

Men ja får väl ta tjuren vid hornen och fråga honom och hoppas på ett svar. Ett bra svar som ger mig förstålse.


   
SvaraCitera

isola:

Män som har svårt att se samma kvinna som älskarinna och älskade, enkelt förklarat. Freud myntade det uttrycket.

freud var en lite halvgalen psykolog, men det kanske stämmer...


   
SvaraCitera

tror det beror på osäkerhet bara, låt honom ta den tid han behöver, men du kan ju alltid prata med honom om det<3


   
SvaraCitera

cuzIcan:

freud var en lite halvgalen psykolog, men det kanske stämmer...

han var neurolog först, innan han hittade till psykiatrin. vet inte om han blev psykiatriker då.
han kom på en hel del bra grejer tycker jag ändå, och en del mindre bra förstås.


   
SvaraCitera

isola:

han var neurolog först, innan han hittade till psykiatrin. vet inte om han blev psykiatriker då. han kom på en hel del bra grejer tycker jag ändå, och en del mindre bra förstås.

det blev han aldrig.... enligt min psykologi lärare iaf:-) vissa saker han så kan jag hålla med om, andra inte, vissa var ju bara totalt vrickade:-\


   
SvaraCitera