Aviseringar
Rensa alla

dissad av Lounge fact


Ämnesstartare

*utch* it hurts - men jag får klara mig ändå [cool]

hur reagerar ni när ni blir dissade? inser ni att det inte är något att bry sig om pga brist på kontroll över situationen från er sidan. Eller hur gör ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

blir aldrig dissad[cool]


   
SvaraCitera
zIGGE

Creep(y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hum, skriker, gråter, kryper ihop i hörn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

blir aldrig dissad[cool]

haha [crazy]

zIGGE:

Creep(y)

[badgrin]

retstickan:

hum, skriker, gråter, kryper ihop i hörn

Meh ! dårå? [no-no][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Meh ! dårå?

behöver bekräftelsen. o om jag inte får den så blir jag nedslagen psykiskt. så det här med relationer är för high stakes för mig egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag nyss träffat personen rör det mig inte i ryggen. Är värre att bli dissad om personen som dissar faktiskt betyder något för en.

Aha, hur jag gör... Uhm blir både ledsen och arg, obviously.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

behöver bekräftelsen. o om jag inte får den så blir jag nedslagen psykiskt. så det här med relationer är för high stakes för mig egentligen

Fast fine om du behöver bekräftelse (det kan vara lite destruktivt på lång sikt men vi skippar de nu i denna diskussion). Men varför behöver du låsa fast att du ska få denna bekräftelse av en viss person för? känns inte så smart [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Men varför behöver du låsa fast att du ska få denna bekräftelse av en viss person för? känns inte så smart

nä vet heheh, är inte så smart. så jag brukar kunna lugna ner mig själv när jag pratar logiskt med mig själv. men smärtan bubblar upp igen en stund senare. o jag är ledsen åter igen [sad]. men sure, kan dämpa lite grann genom att föra logisk monolog med mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

nä vet heheh, är inte så smart.

Att bygga sin självbild på saker man inte har kontroll över är dömt att misslyckas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Aha, hur jag gör... Uhm blir både ledsen och arg, obviously.

Ja precis obviously - det finns inget bra svar på det där. Kanske inte behövs heller det får tala för sigsjälv. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Att bygga sin självbild på saker man inte har kontroll över är dömt att misslyckas.

'klokt klokt. men jag har inte tänkt så mkt kring det här, hehe. alltså mina reaktioner är inget resultat av något jag tänkt ut. utan finns bara där. o jag verkar inte kunna ändra på den där grunden så lätt.

försöker byta till att bygga min självbild på vad jag gör istället. men icke sa nicke, det funkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på person och situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men lol............................................... fatta 0 av ditt mail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha


   
SvaraCitera