Aviseringar
Rensa alla

Dissad,nykter och allmänt deppig


Ämnesstartare

Chryseus:

Dålig kompis. Skaffa andra 🙂

Hon är bra egentligen, tills hon träffade sin kille, som hon nu inte kan klara sig en sekund utan. [zzz]


   
SvaraCitera

Ja, fast mitt eget fel. Träffade en tjej jag strula med förra helgen på en fest och hon var jätteglad att se mig men jag skulle ordna en grej så kunde inte stanna och snacka länge. Skulle ringa henne sen men glömde det och gick hem och käkade när jag var klar. Sen när jag kom på det flera timmar senare fick jag inga svar. Illa illa. :/

Ska upp tidigt imorgon så kan inte dricka heller. Druckit två öl men det får tyvärr räcka. Sämst Valborg.


   
SvaraCitera

Jag jobbar imorn, känns bra.


   
SvaraCitera

räker äter man:

Hon är bra egentligen, tills hon träffade sin kille, som hon nu inte kan klara sig en sekund utan. [zzz]

Dock kan det där förhållandet vara rätt länge. Ska du acceptera att bli behandlad så då? Jag menar.. det är bara Valborg en gång om året. Då ska man inte toffla med sin partner.


   
SvaraCitera

räker äter man:

Dissad

En smula.

räker äter man:

nykter

Ja.

räker äter man:

allmänt deppig

Nej.

räker äter man:

regniga valborgsmässoafton?

Här: snöig.


   
SvaraCitera

räker äter man:

hur? ;P

Det är komplicerat, låt oss säga att det är inblandat extremt mycket dubbelmoral bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Ska du acceptera att bli behandlad så då?

men hon fattar ju inte hur jag upplever det =/

Chryseus:

Då ska man inte toffla med sin partner.

tycker jag med =/


   
SvaraCitera

Dissad - Ja
Nykter - Nej

suck


   
SvaraCitera

nja, deppig, ensam och nykter är ja iaf.. [wink]


   
SvaraCitera

nykter nej inte alls men annars ja lika


   
SvaraCitera

yez, mina vänner skulle antingen lame-fira med sin familj, vara sjuka eller ha mensvärk.
Blev dissad från alla håll, hade t.o.m alkohol, så jag låtsades att det inte var valborg för att inte bli rabiat och satt och lyssnade på Maroon 5 - She will be loved


   
SvaraCitera

det finns många valborgarar.


   
SvaraCitera