Aviseringar
Rensa alla

Dissar han, eller är han bara blyg?


Ämnesstartare

Herregud, jag måste ha hjälp. Helt förvirrad är jag! [chocked]
Nu kommer ni nog tycka jag är löjlig men denna killen är riktigt svår att tyda.
Jag gillar han, eller nej, jag är kär i han...tyvärr så är det så. Frågan är vad han känner för mig helt enkelt?
Okej, detta är en liten sammanfattning av alla förvirrande situationer jag har upplevt:

Han: men du stannar inte här så länge ju, bara fredag lördag, kort tid.
Jag: nejNej, men vi har hela natten på oss 😉
Han: Veti fan vad du hade tänkt dig, men jag ska sova...

-hmm?

och sen svarar inte han på alla sms, då menar jag inte att jag bombar han, kanske 1 om dagen eller nått, och han har pengar på mobilen, för vissa dagar svarar han andra inte.

Så jag sovde över hos honom.. och det tog honom flera timmar att kyssa mig TROTS att jag låg med benen över han och pillade i hans hår och hade mina läppar 1 dm från hans, i mörkret ( mitt i natten.) hahaha.
Han skyllde på halsfluss och att han inte ville kyssa mig....
Sen efter den kyssen ( som varade kanske 1 timme ) så hade vi sex och han var riktigt bra , och kollade mig i ögonen och kysstes och allt.
Men nästa dag när vi skulle säga hejdå så gav han bara mig en kram, så jag frågade: varför kysser du inte mig?
och så kysste han mig.

Men jag vill veta varför han inte är mer på mig, bara jag som jagar han nästan. Ska jag lämna han mer ifred? eller hur gör man!!!!


   
Citera

Du är nog lite för mycket bara. Chilla.


   
SvaraCitera
Hando

Mest diss tror jag, fast han verkar samtidigt lite blyg.


   
SvaraCitera

Svara på sms är allvarligt bajsjobbigt.


   
SvaraCitera

tror han är lite blyger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danceeordie:

halsfluss

Kan ju vara sant, och att han är blyg på det så kanske det förklarar dagen efter också. Fast svårt att veta såklart


   
SvaraCitera

danceeordie:

Men jag vill veta varför han inte är mer på mig, bara jag som jagar han nästan. Ska jag lämna han mer ifred? eller hur gör man!!!!

hm han beteer sig lite konstigt tkr jag[confused]

danceeordie:

Han: men du stannar inte här så länge ju, bara fredag lördag, kort tid.
Jag: nejNej, men vi har hela natten på oss 😉
Han: Veti fan vad du hade tänkt dig, men jag ska sova...

Före eller efter kvällen ni hade sex osv?

Det bästa är kanske att låta honom vara ifred, du har iaf visat vad du vill[y] Han kommer nog så småningom, elr så gör han det inte och då finns det någon mening med det[smile]


   
SvaraCitera

danceeordie:

Så jag sovde

tyvärr, klarade inte av att läsa längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Före eller efter kvällen ni hade sex osv?

jaaa.. det var det. jag blev jätte paff.. hahah, inte ens prata då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag tror jag ska göra så att jag lämnar han ifred lite, och se vad som händer... för jag vill verkligen inte vara helt på, stackarn. haha.

Även fast jag önskar att det kune vara tvärtom;)


   
SvaraCitera

Hando:

Mest diss


   
SvaraCitera

chilla svarar fan inte på smsen jag får heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför svarar inte killar på sms? hahaha, det är så skumt. Så fort jag får sms slänger jag mig på luren, även fast det är från mamma:)


   
SvaraCitera

danceeordie:

Men varför svarar inte killar på sms? hahaha, det är så skumt. Så fort jag får sms slänger jag mig på luren, även fast det är från mamma:)

haha jag tkr det är tvärtom, tjejer brukar vara skitsega att svara, vad man än frågar om


   
SvaraCitera

danceeordie:

Men jag vill veta varför han inte är mer på mig, bara jag som jagar han nästan. Ska jag lämna han mer ifred? eller hur gör man!!!!

Jag kan inte säga att han är blyg för jag känner ju inte honom. Men det är inte omöjligt att han är det. Jag tror att det kan vara dags för dig att leka lite sådär svår. Killar hatar när vi tjejer gör det. Va lite tillbakadragen och inte lika "på". Då finns det en möjlighet att han kommer så småningom höra av sig mer och mer och undra vad felet är. [smile]


   
SvaraCitera