Aviseringar
Rensa alla

Dissar han, eller är han bara blyg?


Ämnesstartare

sepideh:

Då finns det en möjlighet att han kommer så småningom höra av sig mer och mer och undra vad felet är

Det där lät jätte bra ju 🙂 haha, jag är så dålig på det dock, när jag gillar någon syns det verkligen. antar att jag få bita mig i läppen och inte svara på alla sms jag heller då ! haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

haha jag tkr det är tvärtom, tjejer brukar vara skitsega att svara, vad man än frågar om

Verkligen? jag är snabb som blixten!


   
SvaraCitera

In before someone skriver "ta den i tvåan" [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danceeordie:

Ska jag lämna han mer ifred?

Han beter sig ju en aning konstigt med sina bortförklaringar.. Men om han träffar dig och ni ligger i samma säng måste han ju tycka om dig.. Han är nog blyg och e kanske osäker på var han har dig :S. Att han kollade dig i ögonen när ni hade sex och sånt kan ju bara va positivt. Bryr sig killen inte om tjejen ser han mest till att bara sexa och inte lägga ner så mkt tid på nåt annat..

Jag är i samma situation som dig och vet hur det e. Det är så jobbigt att inte veta vad han vill.. Man övertolkar allt.. Det är hemskt när man är kär i någon och inte veta om han är ute efter förhållande el bara sex.. kan ju sluta med att man blir sårad.. Man har ont i magen varenda dag, av saknad.. Och d e säkert därför du måste smsa honom varje dag bara för du vill ju träffa honom och man blir glad av att få kontakt med den man gillar.. Jag förstår inte att dom inte kan svara en! spec om man tycker om en person då svarar man..

Du har ialf tur, "min" har inte hört av sig på 5 veckor förrän igår och då va det inte gulligt ens :S så jag har gett upp hoppet och försöker mest släppa honom.. Men av erfarenhet, skulle jag vänta med att kontakta honom och se om han kontaktar dig.. Inte bara du som ska jaga honom.. Men va inte heller för off, då kan han bli förvirrad och d kan rinna ut i sanden bara pga d.. Känns som d e d som hänt mig, vi har både velat spela svåra och nu har vi inget längre..

Men lycka till, hoppas dina känslor e besvarade [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske är osäker på sina känslor [smile] låt han stanna lite o tänka efter [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

Men lycka till, hoppas dina känslor e besvarade

Tack så jätte mycket 🙂 jag lär behöva det hehe.
ja du vet då verkligen hur det känns då... Det är hårt. Jag har lekt denna leken innan och det leder ofta till samma sak, men han kändes speciell så jag satsade. Men jag ska ta det lugnt nu, och se vad som händer, om han verkligen ha mig måste han ju inse att han måste visa det lite mera.
5 veckor? WOW... jag hade blivit galen..stark du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aggro:

Han kanske är osäker på sina känslor låt han stanna lite o tänka efter

Jo haha! Killar är lite sega ibland 😉 Nej jag skojar bara, men han ska få sin tid, men dock inte för lång...orkar inte vänta på alla hjärncellerna haha


   
SvaraCitera

danceeordie:

det tog honom flera timmar att kyssa mig TROTS att jag låg med benen över han och pillade i hans hår och hade mina läppar 1 dm från hans,

Det där är inte ovanligt! Har varit med om samma sak, trots att båda verkligen har velat kyssas. Du kunde ju också ha tagit initiativet [bigsmile]

Fortsätt som vanligt bara tycker jag och se vad som händer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Du kunde ju också ha tagit initiativet

hehe, ja det är sant, men man blir så bortskämd. Men du har rätt, nästa gång ( om det nu blir nån ) så ska jag göra det, och se hans reaktion:) haha tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

In before someone skriver "ta den i tvåan"

detta är inte 4chan..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danceeordie:

Det är hårt. Jag har lekt denna leken innan och det leder ofta till samma sak, men han kändes speciell så jag satsade.

Jaa om man väl har fått känslor så är det svårt att släppa honom.. Själva frågan är om killen vill ha ett förhållande med en eller inte.. Det är det som är så svårt att veta, och fråga gör man ju inte i första taget..

danceeordie:

Men jag ska ta det lugnt nu, och se vad som händer, om han verkligen ha mig måste han ju inse att han måste visa det lite mera.

Ja absolut.. Det får ju honom en funderare, han upptäcker själv om han saknar att du inte hör av dig och bara d får ju honom att veta mer vad han känner för dig..

danceeordie:

5 veckor? WOW... jag hade blivit galen..stark du är!

Jag har mått väldigt dåligt över d och gråtit ibland över honom.. Blir ju så när man är kär i någon, man släpper itne honom i första taget.. Men känns som antingen får man berätta exakt hur man känner eller bara skita i det och om man vill ha stoltheten kvar 😛 och är för feg så blir d d sistnämnda.. Men en vacker dag kanske man vågar ta chansen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja herregud. Killar kan vara omöjliga... Jag överdriver säkert, och jag är verkligen inte drama queen, men jag gillar verkligen han. 🙂 så jag hålller tummarna!!


   
SvaraCitera

danceeordie:

Han: men du stannar inte här så länge ju, bara fredag lördag, kort tid.
Jag: nejNej, men vi har hela natten på oss 😉
Han: Veti fan vad du hade tänkt dig, men jag ska sova...

HAHAHAH, ÅH FY FAN VILKEN SKÖN DJÄVEL! [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
jorpaa

När du skrev... "Hade mina läppar 1 dm från hans" Kalla mig kåtbock men trodde du menade hans..... stolpe!

Som du säger låter det hela lite konstigt. Men varför kan du inte fråga? Du behöver inte klampa in och fråga ÄLSKAR DU MEEEJ MEEEEED? Du är en kvinna, gör det lite maskerat, ledande frågor

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som om han inte är intresserad, men inte vågar säga ifrån..


   
SvaraCitera