Aviseringar
Rensa alla

Dissat tjej, vill få henne tillbaka


Ämnesstartare

Jag har försökt spela svårfångad mot en tjej som verkligen gillade mig. Hon har lagt ner intresset nu och jag vill verkligen ha henne tillbaka, vad ska jag göra?


   
Citera

MEN RING HENNE OCH BJUD ÖVER HENNE VAFAN!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

MEN RING HENNE OCH BJUD ÖVER HENNE VAFAN!

[y]


   
SvaraCitera

Se till att träffa henne och säg som det är. Vill hon inte ha med dig att göra tuff shit


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Ragga på syrran hennes.
Lovar att det gör underverk.


   
SvaraCitera

skyll dig fucking själv.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I behöver inte skriva kommentarer som skyll dig själv och liknande, jag vet att jag gjort fel. Min fråga var hur jag ska fånga hennes intresse igen, själv är jag lite feg och är inte sugen på att börja vara på henne och så. Det kan ju vara så att hon har hittat någon annan och då skulle jag känna mig lite bortgjord om jag försökt "ragga" på henne i onödan. Jag vill gärna ha tips hur jag diskret kan få reda på om hon gillar mig.


   
SvaraCitera

Hoppas du nu har lärt dig att "spela svårfångad" är bara rent skit. Är väl bara att snacka med henne och kanske plocka upp signaler. Du kan ju också fråga om hon vill kolla på film nån dag eller dylikt, du lär säkert märka om hon har det minsta intresse för dig eller inte av hennes svar.


   
SvaraCitera

Fråga om hon vill ses. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

Du får stå ditt kast, jag förstår inte svårigheterna med att berätta vad man känner för den man värderar högre än pippi långstumps guldkappsäck.


   
SvaraCitera

Impossible:

Jag har försökt spela svårfångad

Hahahahahahahaha! [love][bigcheers]


   
SvaraCitera

Vi lever i ett massmedialt samhälle, med telecom, internet etc. Och snubben frågar på fullaste allvar hur man tar kontakt med någon?... [shake]


   
SvaraCitera

hahaha FAIL! fattar inte att idioter kör med sånna där "taktiker" kör ba rak på korten på borden, No Fucking Mercy!


   
SvaraCitera

Impossible:

Jag vill gärna ha tips hur jag diskret kan få reda på om hon gillar mig.

Det är bara onödigt och jobbigt. Bättre att fråga rakt ut; vill du fortfarande ha mig? Säg att du lovar att skärpa dig. [smile]


   
SvaraCitera

Flörta med andra tjejer så blir hon avundsjuk och då frågar du om ni kan träffas [crazy]


   
SvaraCitera