Aviseringar
Rensa alla

Distans förhållande


Stan
 Stan
Ämnesstartare

Tjeeenare, jag är ihop med en tjej som bor halva landet ifrån och jag är as trött på att vi bor så himla långt ifrån varandra, det börjar kännas att jag inte kan vara ihop med ngn som jag ändå aldrig träffar, vet att några kommer att säga men åk till henne ibland men jag är typ i den staden hon bor i varannan sommar. Vill ju liksom kunna träffa någon jag är ihop med varje vecka. Vafan ska jag göra? 


   
Citera
spket

glömma å gå vidare är det du kan


   
SvaraCitera

Jag var ihop med en kille, som bodde halva landet ifrån mig också. Om du älskar tjejen kan du lita på henne. Det är vad ett förhållande nästan går ut på. Tillit! Så om hon säger grejer så måste det vara sant å då kan det kännas som att ni har träffats


   
SvaraCitera

its_just_me:
Jag var ihop med en kille, som bodde halva landet ifrån mig också. Om du älskar tjejen kan du lita på henne. Det är vad ett förhållande nästan går ut på. Tillit! Så om hon säger grejer så måste det vara sant å då kan det kännas som att ni har träffats

fast att lita på någon bara med deras ord känns ju inte helt möjligt. de kan ju vara så att de är otrogen fast att man ser de på henne och sen låtsas hon som ingenting. ord säger ingenting skulle man kunna säga :p


   
SvaraCitera

vincebruh:

fast att lita på någon bara med deras ord känns ju inte helt möjligt. de kan ju vara så att de är otrogen fast att man ser de på henne och sen låtsas hon som ingenting. ord säger ingenting skulle man kunna säga :p

fast att man inte ser de på henne''


   
SvaraCitera

Du har 2 val 1 ge upp och leta efter en annan 2 bit ihop och vänta tills ni är 18 då ni får flytta ihop


   
SvaraCitera

Distansförhållanden funkar aldrig 


   
SvaraCitera

Prata med henne om vad du tycker och känner för henne så får ni se om det leder till någon förbättring och framgång. Om ni inte lyckas och du har förlorat känslor för henne har jag inget annat råd än att dumpa henne.


   
SvaraCitera